Bugaboo

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tweekids, 6 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limili

limili Bekend lid

24 apr 2013
    604
    7
    18
    Wij zijn ook allebei niet zo groot ( ik 1.64m en ml 1.75m) Wij hadden de eis klein inklapbaar en twee kanten op met de wandelwagen en een grote kinderwagenbak. We hebben heel lang getwijfeld tussen de Joolz en de bugaboo. En bij de bugaboo tussen de Cameleon en de Buffalo (nieuwste model). De bugaboo klapte makkelijker in en was nog kleiner te maken dan de Joolz dus onze keuze is op de Bugaboo gevallen. Wij hebben gekozen voor de Buffalo de bak staat daar namelijk hoger en meer ruimte voor boodschappen onderin en hij kan op verschillende terreinen. Het is een enorme uitgave maar vooral de grotere reiswieg leek ons heel handig! en nu we weten dat we een meisje krijgen hebben we roze kappen besteld..
    Ik heb geoefend in de winkel en was gelijk enorm enthousiast! Gelukkig kregen we de kinderwagen kado
    Ben benieuwd hoe die gaat bevallen! maar van de mensen die een bugaboo hebben hoor ik alleen maar positieve verhalen over de wagen!

2. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Bugaboo donkey heeft luchtbanden en n extra lange bak.
    Wij vinden hem echt super!!!!!!

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Als hij vleugelmoertjes heeft is het onderstel zeker van 2007. Onze bugaboo kochten weer in 2008 en had al het nieuw onderstel met de klipjes.

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dat klopt, maar ik kocht hem wel nieuw in 2010... Scheelde een heleboel ;)

Deel Deze Pagina