Bij de kinderwagen zitten aerosleepmatrasjes. Nu heb ik begrepen dat je dan ook het beste een aerosleep wieghoeslakentje eromheen kan doen. Er zit toch geen verschil ik wieg aerosleep hoeslakens wbt de maat? Want heb een goede aanbieding gezien dus wil ze gaan bestellen.
Waarom zou dat moeten? Ik heb er gewoon een wieg hoeslaken of aankleedkussenhoes omheen en iedereen die ik ken ook. Nou vind ik aerosleep sowieso onzin, het is dat ie in de Bugaboo erbij zit. Zou m nooit zelf kopen.
Ze zeggen dat het anders geen zin heeft. Maar je hebt wel een punt hoor, wieghoeslaken is stukken goedkoper en hoelang liggen ze per keer in de bak. Ik denk dat je me omgepraat hebt, haha !
Geen bugaboo maar wel een reiswieg waar nog iets overheen moet. Zou een xxl hydrofiel blijven liggen? Of moet daar nog een laken overheen? Mijn bak is 35 bij 77 dus 5 bij 3 cm kleiner dan een wieg.
Hier deed ik er een aankleedkussenhoes om, zat perfect. En dan erop nog een hydrofiel, dubbelgevouwen onder het hoofdje om spuug op te vangen.
Ik heb hier nog een wieghoeslaken liggen en net geprobeerd maar lijkt te klein, matrasje slaat bijna helemaal dubbel.
Ik deed bij mijn Bugaboo gewoon een wieghoeslaken. Was wel ietsje te groot maar vouwde de rest gewoon eronder. Onder haar hoofdje lag nog een hydrofiel.
Hier een aankleedkussenhoes met hydro doek in de Bugaboo toen. Ging prima. Extra hydro tegen mondjes en spuug enzo. Welke Bugaboo heb je? In bed wel een aerosleep met bijpassende hoes.