Komt dat niet omdat hij dan vastgeklikt zit ? Heb ik ook wel eens als ik hem inklap. Dan gaat ie in de vergendeling (zwarte klips)
Hoi dames! heerlijk de bugabees hier Zo leer ik nog heel wat van jullie. Hij is weggezet hier. Ik ga wel in mijn verlof oefenen Ik moet trouwens wel de bekleding wassen, kan dat? & hoe?
Haha, wat herkenbaar! Wij hebben dan een Quinny, maar ik heb ook geoefend met in- en uitklappen. Nu, eenmaal in gebruik, snap ik niet dat ik dat toen moeilijk vond . Je kan altijd de bekleding wassen, ik zou het in een niet te warm handwasje doen. Maar op zich is het niet nodig als het nieuw is.
Hoe zit het met die kleine wieltjes. Wij wonen in een oud Duits stadje met een heleboel kleine keitjes. Rijdt hij daar wel goed overheen?
Chebu, ik heb nog geen ervaring hoop dat andere je kunnen helpen. Was vandaag bij de prenatal en vroeg de verkoopster hoeveel t kost om de bugaboo dinge na te bestellen (wieg - buggy - mandje) van de frog... ze kwam met het bedrag van 175 voor alles... Maar via de mail van bugaboo zaten ze voor totaalpakket toch op de 220 euros Hmmm iemand ooit wat besteld bij de Bugaboo zelf of de prenatal?