Onderling combineren kameronderdelen Interbaby?

Discussion in 'De babyuitzet' started by MWB, Jan 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MWB

MWB Bekend lid

Dec 7, 2011
    907
    0
    16
    Wij hebben als babykamer de Vancouverkamer, maar ik vond het wandrek wat daarbij hoorde helemaal niets. Nu is er van dezelfde leverancier een wandrek (Step) die ik wel leuk vind. Volgens de omschrijving zijn beide gemaakt van wit gelakt MDF. Denken jullie dat ik ze naast elkaar kan gebruiken?

Dwz, ledikant, commode en legkast is van Vancouver, het wandrek van Step... Of zou er daar heel veel kleurverschil in zijn (nu heb ik al kleurverschil in de commode en de kast zelf, maar als het goed is wordt dat komende week opgelost...) Maar misschien zijn er anderen die al zaken van interbaby in het verleden gecombineerd hebben...

Ik ben benieuwd...

2. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

Dec 2, 2012
    814
    0
    16
    Misschien even gaan kijken in een babywinkel waar ze beide lijnen verkopen? En dan even het ene plankje naast het andere kamertje houden? Dan zie je het meteen.

3. MWB

MWB Bekend lid

Dec 7, 2011
    907
    0
    16
    Dat is inderdaad een optie, maar ik lig nu ziek op bed, dus ik was wat aan het surfen. Babydump (want daar hebben ze dit) is toch weer wat kilometers verderop. Normaal geen probleem, maar nu dus wel even...

Share This Page