Als wij op vakantie gaan is de jongste 8 maanden. Hij kan af en toe een beetje zelfstandig zitten, ook nog niet kruipen. Thuis speel ik lekker met hem op de speelmat of zit hij in de wipper, maar hoe moet dat met een strandvakantie? Hij stopt natuurlijk alles in zijn mond. Wie heeft goede tips om met de baby te spelen van zo een leeftijd op vakantie? Alvast bedankt voor de reacties.
Wel op vakantie geweest met jonge kinderen van 7 en 9 mnd. Ik had een zwembadje als box, ook handig op het strand. Alleen besloot dochter toen dat ze kon kruipen en er gewoon uit klom, ze was net 7 mnd. Daar ging mijn goede idee. Zoonlief was vorig jaar 9 mnd en kroop heerlijk door het natte gras. Dat zand en steentjes niet lekker zijn hebben ze wel snel in de gaten, hier lieten ze het al snel. Zo`n deryantentje is ook erg fijn op het strand, kunnen ze lekker uit de zon in slapen en spelen. Kunnen ook geen beestjes in komen.
Ik had ook zo;n speelkleed meegenomen. Ik had er 1 van TinyLove met van die bogen en die pasten schuin in de koffer! Kleine heeft er heerlijk mee gespeeld en was toen 6 maanden.....
Deryan Travel Cot Peuter Luxe / Slapen & zitten / Ik Ga Op Reis Is dus een soort minitentje waarin je kindje lekker buiten kan slapen en spelen. Lichtgewicht en in een tas dus makkelijk mee te nemen.