buggie gebruiken welke leeftijd?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door prachtigwonder, 8 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

hallo,

vraagje.
    de kinderwagen past niet in mijn moeders auto. daar bedoel ik mee het onderstel.
    nu dacht ze eraan om dan ipv van kinderwagen een buggy te kopen voor bij haar. maar vanaf wanneer mag hij er eigenlijk in? is dat ook vanaf 6 maanden? of pas met een jaar?

en iemand suggestie voor een goede ?

2. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    volgens mij mag een baby vanaf 6 maand in een buggy. hier gaan wij de quinny zapp extra aanschaffen, hoor ik erg goede verhalen over, en je kan de buggy ook naar je toe draaien, zodat je kindje jou kan zien.

3. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Hier een Chicco liteway. Deze kan ook plat.
    Ik ben hier erg tevreden over.
    Hier ligt ze vanaf 6 maanden in de buggy, nu inmiddels zitten. Ze was uit de bak gegroeid dus ik moest wel.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Moet je wel echt een stevige hebben, niet zo'n slappe inklapbuggy :)

Hebben hier de quinny zapp, maar die kan niet omlaag. Zou ik met zo'n kleintje dus nog niet doen.

5. prachtigwonder

oke bedankt:) ik ga eerst eens op marktplaats kijken of die er ook staan 2de hands. maar mischien is het beter om nieuw te kopen ivm doorligplekken?

6. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik heb er laatst ook een topic over geopend. Een stevige buggy die ook plat kan.

7. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    de buggy moet wel achterover/plat kunnen idd. anders nog niet gebruiken.

8. tuc

tuc Niet meer actief

ik heb de Chicco liteway, hele fijne buggy, maar een kindje van 6 maanden zou ik er absoluut nog niet in doen. Als het in de kinderwagenbak echt niet meer past, dan in het zitgedeelte van de wandelwagen, de buggy's hebben van die kleine plastic wieltjes en die schokjes kunnen de ruggetjes echt nog niet opvangen.

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Maar er zijn toch ook zat wandelwagens met harde wielen? Dat lijkt me echt het punt niet hoor, met die dingen. Als ze maar plat kunnen!

10. tuc

tuc Niet meer actief

die koop ik dus ook niet

11. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

De mclaren xt techno,mclaren xlr techno en Chicco lightway zijn buggy`s die vanaf de geboorte kunnen en mogen en geloof de nuna ook?

De rest vanaf 6 mnd grloof ik.

12. prachtigwonder

daar had ik nog niet over nagedacht het schokken van de wieltjes.
    mijn kindje is nu bijna 5 maanden dus doe hem zoiezo nog niet in een buggy ik dacht voor als hij 6 maand is voor bij mijn moeder.
    bij mij thuis kan hij gewoon in de wandelwagen in de zitgedeelte als hij zelf kan zitten. nu zit hij steeds in maxicosi de reiswieg wil hij absoluut niet meer in;) hij wil alles zien haha.

zullen er ook geen buggys zijn met wat grotere softwieltjes?

13. prachtigwonder

zit trouwens naar de quinny zaap exstra te kijken. die kan helemaal plat,

14. sammie80

sammie80 Actief lid

12 jul 2012
    197
    0
    16
    Mc laren quest rijdt super! Lange rugleuning, soepel! Mijn meisje kon met 3 jaar niet meer in een nuna pepp liggen want dan bungelde haar hoofdje over de achterkant.

15. prachtigwonder

ow hihi zijn er ook wat goedkopere toevallig die comfortabel zijn en goed?
    zat net op marktplaats te kijken maar zag dat de wieltjes allemaal zo versleten zijn. dus mischien moet ik toch maar een nieuwe kopen.

16. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

De mclaren xt techno heeft grote zachte wielen met veringen om de schokken te dempen.
    Echt de ideale buggy.

Bij limango geven ze nu 70%korting op de mclaren ;)

17. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een maclaren quest. Prima voor erbij.

Hij kan helemaal plat zodat hij lekker kan slapen.
    Hij rijdt voor een buggy wel goed, maar mijn wandelwagen (Joolz) is echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeel fijner :)

Hier dus echt voor erbij (fiets, vakantie)

18. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Bij mn ouders staat een buggy van de kruidvat, is ook alleen voor hele kleine stukjes, even met de honden/supermarkt zodat in mijne niet hoef mee te nemen. Hij zit er perfect in. Maar zou hem niet dagelijks gebruike

Deel Deze Pagina