lipriem losmaken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door linde90, 8 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linde90

linde90 Niet meer actief

A.s.maandag wordt bij ons zoontje van 8, 5 maand zijn bovenlip riempje losgemaakt bij de KNO arts..
    Het zit tussen zijn tanden en is dik en kort waardoor hij moeite heeft met eten.
    Het is ons eerder niet opgevallen, ik begreep dat het vaak in de kraamweek al gedaan werd.

Nu is mijn vraag, heeft er iemand ervaring met het doorknippen van dat riempje bij deze leeftijd?
    Had jullie kindje er last van naderhand en hoe deden ze het?

2. linde90

linde90 Niet meer actief

Niemand???

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Geen ervaring maar hier is wel het onderste tongriempje extreem kort, ik ga over 2 weken naar het cb dan kan ik eens vragen wat hun ervan vinden.
    Toen hij net geboren was en ze hem nakeken viel het hun ook al op en ik hoorde ze iets vertellen over eventuele problemen met eten maar hij dronk zijn flesjes heel erg goed dus niet meer naar gevraagd en niks meer van gehoord.

Heeft jou zoontje problemen met eten? Ik krijg er bij hem geen brood enz,... in, een liga koekje wel maar daar hoeft hij maar op te sabbelen en ik vraag me nu af of dat met het tongriempje te maken kan hebben

Hij vind het brood wel lekker maar het lijkt alsof hij niet weet wat hij ermee moet doen, het plakt tegen zn gehemelte aan. Misschien krijgt hij het niet weg door het tongriempje? (Ik ben nu typend aan het denken) :p

4. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Hier is een dag na de geboorte het tongriempje gekliefd. Robin heeft er niets van gemerkt. Het schijnt dat ze er niets van voelen. Ik ga er vanuit dat dat op latere leeftijd ook geldt.

Het was in ieder geval zwaarder voor mama dan voor hem.

Deel Deze Pagina