Ahum..... Denk als ik het ga beschrijven dat het heel raar overkomt en dames aan andere dingen gaan denken
haha ik zet die dingen altijd op mijn vingertoppen en als ik dan op alle 10 vingers en bugle heb eet ik ze er 1 voor 1 af... héééééél volwassen... haha als ik ze vul doe ik er van dat kaas uit een tube in de vorm van een kok... maar dan zet ik ze niet op mijn vingers hoor, haha
Nou ehh, niet? Is eigenlijk echt nog nooit bij me opgekomen om ze ergens mee te vullen.. Misschien eens proberen. Ik stop ze altijd op m'n vingers, dan eet ik eerst de onderkant eraf en dan hap ik ze helemaal van m'n vingers af.. :')
Hahaha ik vind dit gewoon een hilarisch topic, soort dirty pleasures... als ik ze vul is het met boursin, mmmmm, en dan een torentje stapelen zoals iemand al zei
Lekker met roomkaas, of inderdaad Danish chef Helaas heb ik ze al bijna 7 jaar niet meer op, ze verkopen ze hier niet Boooeeee!
ik vul ze met alles wat ik in de koelkast heb...roomkaas, joppiesaus, chilisaus, lekkere mayo, Of mn eigen sausje met yoghurt, mayo, patatkruiden en aromat. Niet met smeerkaas want dat vind ik zo vies.