Ik krijg trek van dit topic. Ik ga ze ook maar halen van het weekend. Wij gebruiken ook meestal die koksmuts haha. Of gewoon zonder. Vraagje: hoe 'vullen' jullie ze dan met andere sausjes? Gewoon scheppen?
Kunnen we deze onderwerpen niet tijdelijk sluiten als de winkels dicht zijn?? krijg zo'n zin in buggles met smeerkaas of welke kaas dan ook...
Smeerkaas naturel... Goudkuipje hihi Bacon dipsausje vind ik ook erg lekker.. De variant mon chou en ui ga ik binnenkort proberen.. Me <3 mon chou & buggles
altijd Danisch Chef en dat terwijl ik helemaal niet van kaas hou vroeger vond ik het nog veel lekkerder! toen hadden ze bij onze kaasboer de ouderwetse dozen met buggles (dezelfde dozen als bv cornflakes) en die waren veeeel lekkerder,maar helaas bestaan die niet meer.
danish chef smeerkaas mmmm toen ik zwanger was van dochter was ik er verslaafd aan.. nu ik dit lees en die reclame ook een paar keer heb gezien begin ik al te watertanden hahaha
Leuk dat zoveel mensen reageren Ik ga zeker eens een paar dingen uitproberen! Ennuh me chocopasta vind ik sinds mijn zwangerschap opeens heel lekker hahaha
Boursin is hier de absolute torenhoge favoriet. Heerlijk! Ik eet zo een hele zak + blok boursin achter elkaar. Echt TE erg!
danish chef mag je die eten tijdens zwangerschap? die is zo lekker en moncuh of hoe ook tijp mag je die eten tijden zwangerschap? sorry dat vraag.