Altijd met die tube van Danish Chef, naturel. Ga ook eens anderen uitproberen, krijg trek van dit topic! (en dan heb ik net gegeten.. )
ik ben nav dit topic ook buggles gaan halen (al paar dagen terug is dat geweest) en heb dus ook die danish chef toscane erbij gedaan...mmmm!! heerlijk!! En nu heb ik er dus een nieuwe verslaving bij haha. Ik eet het uiteraard niet elke dag, maar heb wle weer zin om het vanavond te eten...ben wel een vreetzak volgens mij want bij mij gaat er zo bijna 1 zak leeg en 1 tube danish chef op...(waarom zit er zo weinig in die tubes??!!)
Uhm een uitje echt heeeeel fijn snijden een teentje knoflook ook heeeel fijn dan smeerworst en mayonaise met elkaar mixen en vullen maar en vooral lekker uit je melekerd stinken
Ok, ik zag dit topic en ben gewoon naar de supermarkt gelopen voor een zak Mjam! Nu vraag ik me af - welke bugles vul je met wat? Ik heb altijd de nacho cheese met dan de naturel danish chef zoals ik hier boven zei. Maar je hebt ook naturel bugles en sweet chili?
Ik de nacho cheese met de alpenkruiden danish chef, superlekkerr zak is met n halfuur leeg en de tube ook
Mmmm, zitten goede ideetjes tussen! Ik wil het zelf eens gaan proberen met heksenkaas van Zuivelhoeve. Maar ik ben nu al honderd keer in een supermarkt geweest en het is gewoon onvindbaar. De Jumbo en C1000 zouden het moeten verkopen, ja, maar dus niet bij ons...
En als je niet zwanger bent? Vul je ze dan nog steeds met chocopasta? Lijkt me ongeveer net zo lekker als augurken met slagroom
Het is dat ik echt geen (lekkere) trek heb, maar ik hoor een zak bugles mijn naam roepen, en de vullingen liggen klaar in de koelkast (kruidenkaas, en 2 verschillende koksmutjes)
Jemig, deze tpic vult zich vanzelf terwijl je leest! Ik begon met vier pages, maar het groeide onderwijl aan tot 7! Bugles, mmmm, of ik eet gewoon de hele zak in één keer leeg ( waarom zijn ze niet in voordeelverpakkingen?) of ik dip ze in een sausje. Kan valles zijn, whiskeysaus, kerriesaus, bbqsaus, zo'n zakje die je moet mixen met mayo (carnaval is lekker, maar ook fantasia is heeeerlijk), of gewoon mayonaise mixen met ketchup...jummie! *en ships, ik heb net boodschappen gedaan...geen bugles gehaald*
Zo jeetje krijg gelijk trek in bugles!! Ik eet ze graag met die kaas uit tube of met een sausje van mayo en ketchup!!