zwembroekje

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Steel, Mar 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Steel

Steel Actief lid

Feb 2, 2008
    125
    0
    0
    Half mei gaan we heerlijk een weekje naar de zon. Onze dochter is dan 6 maanden. Nou vroeg ik me af wat het makkelijkste is qua zwembroekje. Een zwembroekje a la luierbroekje (dus met een binnenbroekje) Of gewoon een zwembroekje(en doe je daar dan nog een luiertje onder?)
    iemand ervaring?

2. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,189
    113
    Ehm, ik gebruik voor mijn dochter alleen een zwemluier dus helemaal geen broekje. Een gewoon broekje vind ik niet fris en zo'n zwembroekje met binnenbroekje vind ik onhandige dingen

3. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,189
    113
    Dat was natuurlijk voor het zwemmen. Als we niet zwommen had ze haar gewone luier om met een leuk luierbroekje

4. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    uhhh wij gaan een weekje naar de zon en amy-lynn heeft al 3 bikinis en 5 bikini broekjes en 1 badpakje.
    eerst zwemluier aan en dan broekje eroverheen.
    staat zoooooo schattig en kost geen drol bij hema/hans/zeeman hebben ze echt wel leukertjes

5. Luppy

Luppy VIP lid

Dec 1, 2007
    7,166
    2,282
    113
    Ik had wel een zwembroek voor mijn zoontje, maar vaak had ie ook gewoon alleen een zwemluier aan. Lekker makkelijk...

6. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

Oct 9, 2007
    505
    0
    0
    Wij hebben laatst voor ons weekendje weg gewoon van die zwembroekje (luiers) gekocht bij Kruidvat. Daarover heen haar badpakje, zoooo leuk!

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik heb een zwemluier en daar over heen een badpakje omdat ik dat fijner vindt. want vindt de zwemmbad anders niet zo fijn gevoel lijkt me te prikken

Share This Page