Half mei gaan we heerlijk een weekje naar de zon. Onze dochter is dan 6 maanden. Nou vroeg ik me af wat het makkelijkste is qua zwembroekje. Een zwembroekje a la luierbroekje (dus met een binnenbroekje) Of gewoon een zwembroekje(en doe je daar dan nog een luiertje onder?) iemand ervaring?
Ehm, ik gebruik voor mijn dochter alleen een zwemluier dus helemaal geen broekje. Een gewoon broekje vind ik niet fris en zo'n zwembroekje met binnenbroekje vind ik onhandige dingen
Dat was natuurlijk voor het zwemmen. Als we niet zwommen had ze haar gewone luier om met een leuk luierbroekje
uhhh wij gaan een weekje naar de zon en amy-lynn heeft al 3 bikinis en 5 bikini broekjes en 1 badpakje. eerst zwemluier aan en dan broekje eroverheen. staat zoooooo schattig en kost geen drol bij hema/hans/zeeman hebben ze echt wel leukertjes
Ik had wel een zwembroek voor mijn zoontje, maar vaak had ie ook gewoon alleen een zwemluier aan. Lekker makkelijk...
Wij hebben laatst voor ons weekendje weg gewoon van die zwembroekje (luiers) gekocht bij Kruidvat. Daarover heen haar badpakje, zoooo leuk!
Ik heb een zwemluier en daar over heen een badpakje omdat ik dat fijner vindt. want vindt de zwemmbad anders niet zo fijn gevoel lijkt me te prikken