Grrrrr aanbiedingen...

Discussion in 'De lounge' started by Tese, Aug 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Soms krijg ik zo de schijt van aanbiedingen! Vanaf vandaag is de kruitvat voeding in de aanbieding. Dus ik wilde een voorraadje inslaan. Nou mooi niet hoor want het was op!!
    Waarom het in de aanbieding gooien als je het niet hebt? Zo kan ik ook aanbiedingen in een krantje zetten.

Zo dat lucht op...

2. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja of iemand is je voor geweest met dezelfde gedachte van "inslaan" ...
    Of ze hebben het niet kunnen leveren, is er geen andere dag dat het alsnog binnen komt?

3. Rnate

Rnate Fanatiek lid

Jan 10, 2010
    1,985
    0
    0
    Dat is nogal bekend bij de kruidvat trekpleister e.d.
    Oh dat is niet binnengekomen mevrouw.. Misschien morgen.

4. maansteen

maansteen Fanatiek lid

Jul 7, 2011
    1,316
    0
    36
    Herkenbaar, is altijd zo balen! Helemaal als je er een eindje voor hebt gefietst...

Bij sommige winkels kun je nog wel een bon krijgen, dan mag je wanneer de producten weer zijn aangevuld (alsnog) gebruik maken van de aanbieding...

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Precies krijg je hier ook altijd te horen

6. Tese

Tese Niet meer actief

Nope ik was de eerste! En nee het komt pas met een beetje mazzel vrijdag weer binnen. Dat zijn haar letterlijke woorden!

7. Tese

Tese Niet meer actief

Ik heb dus ook om een bon gevraagd en ze lachte me nog net niet in mn gezicht uit zeg maar. ;)

8. RianneF

RianneF Bekend lid

Oct 31, 2008
    712
    0
    0
    Wij hebben het bij De block gehad. Mooie stereo installatie voor een leuke prijs. Kom je daar, hebben ze er 1 in het filiaal (en die was al verkocht) en 1 op het hoofdkantoor. Of je niet een vergelijkbaar model wil kopen!
    Het zijn gewoon verkooptrucjes want je bent toch in die winkel, en 9 van de 10 mensen kopen dan wat anders want ja, je bent er toch en wil niet met lege handen naar huis.
    Supermarkten verdienen niks aan een krat bier als ze die in de aanbieding doen, maar juist wel aan de dingen die je nog meer meeneemt. Lekker chippie erbij, de koffie was nog op, etc etc.

9. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    4,355
    72
    48
    Vaak komt het niet eens binnen..
    Ja maar mevrouw, onze winkel doet niet mee met die actie..
    Dankjewel voor het vermelden :mad:

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    ik ken het, heb exact hetzelfde gehad bij de kruidvat, doe er nu de moeite niet meer voor.. grijp daar zovaak mis.

11. Dit noemen ze nu "lokkertjes". In de hoop dat je dan in elk geval wel wat anders koopt..

Maar idd wel vet balen!!

12. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

dit doen ze vaak ook express hoor.. zetten ze een aanbieding in het krantje waar iedereen voor komt.. maar dan kopen ze daar maar bijvoorbeeld 30 stuks van in... dat is zo op dus... of ze krijgen het helemaal niet, want er is iets mis gegaan met de levering (yeah right)... en dan verdienen ze lekker op alle andere spullen die je dan toch wel koopt nu je in die winkel bent. !!

mijn stiefmoeder heeft trouwens de aanbieding die op maandag ingaat wel eens op zaterdag al mogen kopen !... ze heeft toen de bedrijfsleidster erbij geroepen en een gezegd dat het belachelijk is dat de aanbiedingen op maandag ingaan, hard werkende mensen (moeders) die misschien niet veel hebben, hebben dus geen kans om aan de aanbieding te kopen, maar mensen die thuis zitten en niet werken (en dus waarschijnlijk genoeg geld hebben) die kunnen lekker de aanbiedingen scoren..... ze vertelde het natuurlijk wel iets anders.. maar ze had het wel mooi op zaterdag meegekregen ! :D

13. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Misschien een tip, bij de kruidvat gaan volgens de folder de aanbiedingen pas op dinsdag in. Maar 9 van de 10 keer kan je het op maandag ook al voor die prijs krijgen. Dat is in ieder geval bij ons zo het geval.

14. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik stuur mijn moeder gelijk naar de kruidvat om in te slaan.. Hopelijk staan ze daar wel in de rekken.

15. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    3,297
    96
    48
    Ik heb zelf bij Kruidvat gewerkt.
    De aanbiedingen zijn er wel, maar vaak als je op maandagmiddag, een half uurtje voor sluitingstijd komt, kun je de producten al voor de actieprijs meenemen.
    Verder is het een bekend probleem dat het bij Kruidvat een zooitje is qua levering.
    Soms krijgen ze veeeeeel te veel, maar vaak veel te weinig binnen...

16. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Ik las laatst nog een stukje in de consumentenbond, dat sommige "aanbiedingen" ontzettende onzin zijn! Zo'n "van" "voor" truc. Terwijl de "van" Prijs nog nooit heeft bestaan. Of "25% procent korting!" terwijl ze gewoon de prijzen hebben verhoogd en met die 25% betaal je dus precies hetzelfde. ;) (ala Carpet right :D "Alleen a.s zondag 40% KORTING!!!)

17. Sensea

Sensea Niet meer actief

ooh, ja kruitvat. daar ga ik niet eens meer opaf.

sommige aanbiedingen zijn wel leuk hoor en kan je soms veel mee besparen. maar niet bij het kruitvat, dat is bijna altijd zinloos.

en je wordt inderdaad veel en vaak genept. zo ook bol.com met hun gratis geen verzendkosten dagen. ze gooien dan gewoon 2.50 op de prijzen. zo heb je inderdaad wel meer grapjes.

18. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

Aug 28, 2009
    1,350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maandag is mijn vrije dag, dus dan doe ik uitgebreid boodschappen, vaak bij de AH. Maar dan zijn de aanbiedingen nog nergens opgehangen, de vakken nog niet bijgevuld, dus ik grijp zo ontzettend vaak mis. Vind het echt waardeloos.

Zaterdag zijn mijn man en ik nog langs 3 C1000's gefietst om bij de laatste eindelijk de koffie van de aanbieding te kunnen kopen ;)

19. Sensea

Sensea Niet meer actief

mijn dochter ging vorige week zaterdag voor de aapsleutelhanger ( ook bij de c1000) bij de chips ( heeft iets met apen) vertelde ze haar doodleuk, ja aanbiedingen gelden niet op zaterdag....ok...???

20. zafira

zafira Fanatiek lid

Feb 18, 2010
    1,959
    126
    63
    zuid holland
    Ik werk bij de Plus en bij ons kun je gewoon een bon krijgen voor de aanbieding. Zelfs als het evt weken zou kunnen duren voordat het product binnen komt. Bij ons heeft ook uiteindeijk ( idd balen dat het zo lang duurde)iedereen de discoplayers nog gehad.

Share This Page