kinderwagen waar kopen??

Discussion in 'De babyuitzet' started by tweede poppie, Nov 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tweede poppie

tweede poppie Actief lid

Sep 17, 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi
    Ik heb een dochter van bijna 2 jaar! en ben in julie volgnd jaar uitgerekend van de 2de! wat denken julie wat voor kinderwagen kan ik dan het beste gaan kopen!?? moet ntuurlijk wel gewoon boodschappen kunnen doen! en de kleine van 2 loopt wel maar niet echt gehoorzaam nog!!

liefs

2. misa

misa Niet meer actief

Ik zou achter je huidige kinderwagen een meerijdplankje kopen als het tegen die tijd nodig blijkt te zijn. Of met een draagzak/doek werken.
    Een dubbele gebruik je denk ik maar erg kort, aangezien je 1e nu al bijna 2 is.
    Succes!

3. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Dat denk ik ook. Tegen de tijd dat nummer 2 er is gaat de oudste alweer richting de 3 jaar.
    Ik zou het gewoon even afwachten. Misschien dat tegen die tijd de oudste wel gewoon goed loopt en bij je blijft.

4. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Ja idd, ik zou dan ook geen nieuwe gaan kopen. Je oudtse is dan ook op een leeftijd dat hij/zij toch echt wel naar je mag gaan luisteren...;) Een plankje zou ook nog een optie zijn. Hier is de oudste ook mee gaan lopen zodra zusje er was. Hij was toen 2,5. VOor straks heb ik wel een duo-wagen aangeschaft maar onze dochter zal dan ook pas 12,5 maand zijn als frummel nr 3 komt. Succes met je keuze!

5. bizziebee

bizziebee Lid

Mar 13, 2010
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een Phil & teds gekocht. Hierop kun je een duozit bevestigen waarbij je een baby en kind of twee kindjes kunt vervoeren. Uiteraard kun je ook alleen de baby/kind vervoeren.
    Voor ons ideaal omdat hij niet groter/breder is dan een normale kinderwagen.
    Het is echt een rib uit je lijf, maar vrienden van ons hadden 'm al een tijdje en we werden eigenlijk steeds enthousiaster....

Maar moet wel zeggen dat we snel een tweede verwachten en ons huidige zoontje net 2 jaar is (en hij heel laat was met lopen).

6. tweede poppie

tweede poppie Actief lid

Sep 17, 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    ZO MISPOES! hoe doe jij je boodschappen met 3 kinderen??,, sorry hoor maar heb echt een kleindrift kikkertje, as ze niet krijgt wat ze wil dan gaat ze helmal uit haar dak!! moet eigenlijk een kinderwagen hebben met 3 riempjes haha!!

bedankt voor jullie reactie liefs

Share This Page