Hoi allemaal, Vraagje.. Ik heb hier een kleine van 3 geworden in juli en een kleine van 1 jaar geworden in augustus. Nu zit ik in een dilema, ik heb nu de i candy kinderwagen. De oudste zit voorin ( hij loopt nog steeds weg dus als ik ff snel moet zijn zit hij erin en hij wil ook vaak zitten in de kinderwagen nog met bv naar de stad en lange loopafstanden) De jongste vind onderin dus niks aan meer.... Alleen maar huilen en gillen. Dus nu de i candy gaat weg! Ik heb nog een Quinny buggy kan daar een buggy board op? En Welle dan? En is deze wel goed? Er zijn zoveel verschillende buggy boards... Welke is het beste? En op welke buggy past deze? Ik vind de buggy van nano ook heel leuk! Kunnen jullie me alsjeblieft helpen, wat werkt voor jullie het beste? Alvast bedankt!!
Kan de oudste niet onderin en hem dan af en toe mee laten lopeeln zodat hij het wel gaat leren? Hier van de week een boze peuter gehad dat zn zus onderin lag en hij boven moest zitten ( een wandeling van ruim een uur op mijn tempo en dus langer op zijn tempo dus pak dan de duozit van mn p&t erbij) het was in slaaptijd van dochtrr dus had die onderin in reiswieg plat gelegd en zoon dus boven. Met kottere wandelingen en zoon wil zitten, zit dan onderin en blijkbaar vindt hij het erg leuk. Lijkt me dat als je oudste op een plankje zit/staat hij daar ook zo vanaf kan en ineens weg kan zijn als hij iets ziet.
Mijn oudste past niet onderin, daar is hij net iets te groot voor helaas. Ik heb het laatst geprobeerd om hem dan onderin te laten staan, dat vind hij leuk maar toch zo zonde vind ik het zo word het zitje helemaal afgetrapt.. Daar zit ik ook erg mee ja. Met dat plankje dat hij ineens weg kan zijn.. Hij heeft al zo een eigen wil en zal zo met iedereen mee gaan wie hij tegenkomt.
En hem de wagen laten vast houden als hij weg wilt lopen? Bij een drukke straat of drukke winkel (eerst oefenen in een rustige omgeving). Hij moet het toch leren! De mijne vonden dat nooit leuk en luisterden dan weer prima !