Onze dochter is dol op Nijntje boeken. Toch ben ik op zoek naar wat extra boeken. Boeken die niet alleen maar plaatjes bevatten, maar ook wat tekst. Wat is het favoriete boek van jullie dreumes (kindjes rond de 1,5 jaar)?
Leuk, ik lees mee, ben altijd op zoek naar nieuwe boekjes! De favorieten hier op dit moment: Ik zou wel een kindje lusten Een bos vol enge wilde beesten Ik vind je lief, papa Ik vind je lief, mama Christopher Knabbel, hoofdrolspeler in het paardenbloemdrama Dikkie Dik in de tuin
Piep! Boekje met flapjes Klipklopklipperdeklop met meneer paard En... Flapjesboekje van Dribbel! Is op t moment helemaal te gek! Flappenboekje dikkiedik in de tuin is ook leuk ; )
Wat een heel mooi boek is met prachtige plaatjes is het muizenhuis met Sam en Julia. Geschreven door Karina Schaapman.
Kikker is leuk, Dribbel en ook Dikkie Dik was zwaar favoriet. Wat mijn zoontje op die leeftijd trouwens het allerleukste vond waren van die boeken zoals mijn 100 eerste woordjes, en dan met plaatjes/foto's van echte voorwerpen. Maargoed, dat wilde je juist niet
Ik heb laatst tip de muis weer uit de kast gezocht. Die zijn bij de action te koop. En die hebben wel meer leuke dreumesboekjes liggen soms.
Dribbel flapjesboek is hier echt favoriet!! Zo leuk om te zien, ze leest het boek liefst de hele dag.
Die zijn hier ook favoriet, maar die hebben we dus al . Bedankt voor alle tips, denk dat ik ook eens voor een kikker boek ga kijken.