Wij zijn op zoek naar een leuke hanger/speeltje voor aan de maxicosi/wandelwagenbak. Liefst met zo'n klem, dat lijkt ons het makkelijkste. Wie kan ons helpen aan leuke speeltjes? Site's zijn welkom en merken ook thnx!
Wij hadden ook een leuke met klem gekocht... Maar dat bleek helemaal niet handig te zijn. Wij hebben toen een leuke spiraal gekocht met 3 kleine knuffeltjes er aan beviel veel beter en die kon er ook niet zomaar afgetrokken worden door onze dochter
Oke, dankje voor de tip. Ik vind het alleen zo jammer dat die niet om de wandelwagenbak kan. En om de maxicosistang als je de klep erover doet...
zoonlief heeft deze Playgro Toy Box Dingly Dangly, maar zit er inmiddels niet meer aan, omdat hij hem nu wel zat was. Beviel beter dan zo`n ding met bandjes zoals dochter had: Toysxl.nl | Nijntje: Autostoelspeeltje, Tiamo | Baby & Peuter speelgoed zo`n soort had ze. Die ging veel sneller los en eerst kon ze er niet eens bij omdat te hoog/te ver hing.
Woezel en pip heeft tril trek figuurtjes met klem. Past super om de MC en wagen Als je aan het hondje trekt trilt hij weer omhoog zit geen geluidje in ofzo maar wel erg leuk.
Ow nee, een spiraal natuurlijk niet... Verkeerd gelezen, dom. Ik dacht dat het om zo'n hangding met drie speeltjes ging, zo'n ding als die Yolanthe poste... Die kan natuurlijk wel. (Heb zelf ook zo'n soort, ook van Nijntje. Heb er ook zo'n trekding van, maar daar heeft J. nooit wat mee gedaan.)
Ik Heb er toevallig eentje te koop! Ook met trilfunctie , zo goed als nieuw! Marktplaats.nl > Zilveren schaap met trilfunctie (prenatal) - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Babyspeelgoed