Hoi dames, Dank voor jullie reacties, ik heb de knoop inmiddels doorgehakt en de Nuna besteld. Jewe, ook erg bedankt. Wij hebben ook een Eftelingabonnement en ik ga er lekker op de fiets naartoe, dus vandaar dat ik dat graag wilde weten. Thanks!
Hmm ik herken de problemen ook niet wat de gordels betreft. Onze dochter is 2 jaar en vrij groot en zwaar. Denk 92 cm en 14/15 kilo? Ze slaapt al heeeeeel lang niet meer in de buggy maar zit er nog steeds prima in hoor.
Ik heb inmiddels contact opgenomen met de leverancier. Hij herkent het probleem ook niet, en gaf aan dat voor zijn zoontje van 23 maanden zelf ook de Nuna gebruikt. Afgesproken dat ik een foto maak van hoe mijn dochtertje erin zit en dan kijken we verder. Misschien een fabrieksfoutje ofzo?
ownee en ik had hem gekocht omdat er staat : lichtgewicht aluminium buggy (7 kg) - is eenvoudig in te klappen geschikt om mee te nemen op de fiets - opgevouwen 29 x 29 x 105 cm (bxlxh) IK WIL DIE MEENEMEN IN DE VLIEGTUIG DUS HIJ IS TE GROOT??????
Nee hoor is niet te groot de chicco mag je ook gewoon mee nemen in het vliegtuig. En hij kan aan de fiets maar is echt de max wat je aan de fiets kan hangen.
Geen ervaring met de Nuna maar ben tevreden over de Liteway. Maar onze kleine is pas 10 mnd (ligt altijd in de auto voor 'het geval dat' we gebruiken vnl de stokke en wilde er daarom ook geen giga dure bij).
Wij hebben eingelijk Stokke v3, maar we gaan over 3 maanden op vakantie voor 6 weken, ik wil mijn stokke niet meenemen, dus we gaan NUNA PEPP kopen Ook zijn wij vandaag naar een baby winkel geweest in Sliedrecht, om Nuna pepp van dichtbij te zien,super mooie buggy! Het ziet erg modern uit! Look is mooi! Hij rijdt lekker!
Mijn probleem is opgelost! Ik wist niet dat het middelste stukje waar je de riempjes inklikt ook verstelt kon worden in lengte. Dochterlief ziet er dus wel comfortabel in, geen strakke riempjes.