Buggy dat meer dan 15kg aan kan

Discussie in 'De lounge' gestart door Noushis, 19 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noushis

Noushis Actief lid

16 sep 2008
    336
    0
    0
    Hallo.

Ben op zoek naar een buggy dat meer dan 15 kg aan kan. De meeste zijn blijkbaar tot 15 kg.

Wat raden jullie mij aan?

Zou ook compact moeten zijn want heb een toyota yaris.

Groetjes

2. adi

adi Niet meer actief

Wij gebruiken dan geen buggy's meer, maar mijn dochter weegt 17 kilo en die zou echt niet door een buggy heen zakken denk ik.

Ik weet niet hoe oud en hoe zwaar je kindje is, maar als je nog een buggy sporadisch wilt gebruiken bij een peuter, en als deze geen 20 kilo weegt, zou ik dat nog gewoon doen.

3. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Wij hebben deze gekocht
    Quinny Zapp Xtra Black Line Special Edition 2012 | Kinderwagen.nl

We gebruiken hem voor m'n zoontje, maar m'n dochter van 20kg die past hier nog makkelijk in!

Hij klapt heel makkelijk en klein in.. Daarom hebben wij ook deze gekozen met een kleine auto

En hij is niet zo duur als op die website..

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Wij hebben een mutsy buggy, oudste kan er nog prima in. Ze is 22 kg en 1.18m

5. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Ik heb de MacLaren Techno XLR, mijn zoon van 17kg gaat daar nog met gemak in. Geen enkel probleem
    Ik denk alleen niet dat die in een Aygo past

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Yaris :p, is nog een stukkie groter dan de Aygo met zijn ieniemienie kofferruimte.

7. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Quinny zapp. Heb dat ding al 7 jaar en voor 2 kids gebruikt. Werkt perfect. Jongste is nu 3 en zit er soms nog in.

8. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.386
    860
    113
    home sweet home
    ik heb een musty spider. zeer solide en mijn dochter van 20 kg zou er nog prima in kunnen. past ook in yaris, heb ik ook. buggy is bij ons overbodig geworden dus mocht je interesse hebben Pb maar

Deel Deze Pagina