Ik heb al een kinderwagen/buggy Een x-adventure special edtion, maar ik ben op zoek naar een wat makkelijkere kinderwagen/buggy. We zijn nu verhuisd en nou moeten we boodschappen altijd uit een ander dorp halen en omdat ik nou zwanger ben, wou ik een kinderwagen die je heel makkelijk en klein kan maken als die in de auto moet. Hebben jullie tips? (en niet al te duur)
Tja niet al te duur is niet van toepassing op de Bugaboo, maar deze is wel erg klein te maken. Ik heb niet veel ruimte in de achterklep van mijn auto en een klein opgevouwen kinderwagen was voor mij een vereiste. Samen met een medewerker van babypark ben ik met een paar kinderwagens naar mijn auto gegaan en hebben we gekeken welke paste. De Bugaboo is toen als winnaar uit de bus gekomen
Wij hebben een maxicosi mura gekocht, onze auto heeft ook een hele kleine kofferbak dus even passen en meten bij de babyzaak zou ik zeggen
Nou de kofferbak is opzich wel groot, maar ja er moet ook nog wat in kunnen he, boodschappen bijv. als ik straks met 2 kids moet gaan boodschappen doen heb ik de achterbank al vol! haha oh jee dit wordt nog wat!
de zapp kan klein en dan kan ie tussen de bank en passagierstoel in, dus ruimte voor je boodschappen achterin. Maar die is vrij prijzig. chicco liteway is qua prijs gemiddeld en stevig dingetje. Smal en dus kan opgevouwen ook tussen de bank en stoelen. Das t voordeel van een buggy tov een wandelwagen
Liever niet boven de 300. Me vriend zal het er vast niet mee eens zijn dat ik een andere wil.. vandaar haha wat erg he maar hij hoeft er niet elke keer mee op pad en ik wel. En ik kan die we hebben natuurlijk op marktplaats zetten (geen idee wat ik er voor kan krijgen) en ik zou daar natuurlijk ook 1 kunnen kopen
ik heb van de week de maxi cosi mila buggy besteld, hier kan je ook de maxi cosi opzetten, dus dan zou je voor de wandelingen de wagen gebruiken die je al hebt en de buggy kan je in de auto laten liggen voor de boodschappen, is dit een idee? ik heb hem nog niet dus verder geen idee of hij goed bevalt, we gaan op vakantie en wil welmeer spullen mee dan alleen een wandelwagen Hij kost ~180 euri bij de babydump. Miek
Ik heb de Maxi Cosi Mila, ideaal ding. Ik heb hem voor 159 bij de babypark, dus ik zal wel ff goed rondkijken voor de prijs.
Je kan de bugaboo voor een leuke prijs via marktplaats kopen en alles kan in de was dus daarna is ie helemaal weer nieuw en eigen. en tja is vindt het een heerlijke wagen. we hebben ook de zapp maar die kan niet plat maar is ook superrr
Wij hebben de mac laren in de auto liggen. Vind het een heerlijke buggy. Past ook op de grond van de achterbank als je koffer vol is. Heb hiervoor mutsy spider gehad en die vond ik niks.