Goede eetlust peuter, af en toe duwt eten in mijn hand (vanuit mond)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Noushis, 21 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noushis

Noushis Actief lid

16 sep 2008
    336
    0
    0
    Hallo.

Sinds 2 weken hebben we dit voor...
    Mijn zoontje (26 maanden) eet heel goed, maar af en toe is hij aan kauwen en komt hij naar mij toe... en duwt hij zijn eten uit zijn mond, in mijn hand.
    Ipv in mijn hand, heb ik gezegd dat hij het rechtstreeks in de vuilbak doet...

Waarom, geen idee...

Ook steekt hij onderste van zijn tut, in zijn mond regelmatig... (bovenhelft tut hangt buiten)...

Iemand idee hoe dit zou komen?

Groetjes

2. penseel

penseel Niet meer actief

Moet wel een beetje lachen ze kennen nog geen schaamte wat is nu makkelijker dan het aan mama te geven.

Als hij het doet breng hem naar de prullenbak van uitspugen mag maar het moet in de prullen bak.

Even volhouden tot hij het begrijpt of zet er een bordje bij van het mag ook op het bordje.

3. tuc

tuc Niet meer actief

Dat tweede doen meer kinderen gewoon als gek trucje...maar zie je dat als hij slaapt ofzo dan?

Het eerste vind ik alleen maar vies en zou zeggen dat hij er heel gauw mee ophoudt.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Over dat eten uit zijn mond duwen, ik zou hem zeggen dat hij het maar gewoon op moeten eten als hij een hap genomen heeft. Sowieso eten we hier aan tafel (eettafel of salontafel).

Deel Deze Pagina