buggy dilemma!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door fleur1980, 30 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fleur1980

fleur1980 Actief lid

15 jan 2011
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Ik wilde graag een quinny zapp buggy. bij prenatal nu tijdens mmdagen 115 euro, alleen de zwarte. Vond ik niet heel mooi... maar toch maar gedaan vanwege de prijs (manlief zei: kleur maakt toch niet uit??).
    Achteraf een beetje spijt... wilde gaan ruilen voor de rode, model 2012. Kost 159, maar met 10 % dus nog 144. Dus ik terug met de zwarte, blijken ze van de rode alleen model 2013 te hebben en die is dus meer oranje. Toen toch de zwarte maar weer mee naar huis genomen...
    Nu zit het me eigenlijk nog niet lekker want ik vind die rode toch mooier, hipper, vrolijker en blitser! Dus op internet gezocht, kost overal 159 of meer. Waar hij goedkoper is, is hij uitverkocht. Behalve bij babyentiener. Maar daar lees ik niet zoveel positiefs over... Hij is daar wel maar 119 euro.
    Wat zouden jullie doen?
    - rode kopen bij baby en tiener en zwarte terug naar prenatal (weet iemand of je daar geld terug krijgt?)
    - toch maar die zwarte houden?

Wilde eigenlijk de voetenzak zwart met rode sterren van de hema kopen. Die vind ik eigenlijk iets mooier bij de zwarte passen. Maar ja straks in de zomer is rood weer vrolijker en gebruik je die voetenzak niet.

Iemand een goed advies... word er nu zelf een beetje gek van...

2. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Tja, jij weet zelf wat je mooier vindt, kunnen wij niet voor je beslissen.

Ik heb zelf de zwarte en ben er erg blij mee. Scheelt dat je een hoop vlekken niet ziet, wat je bv op mijn lichtere kleur buzz wel ziet. Bv vegen wat de schoentjes onderop. Bij rood zal je dat waarschijnlijk ook zien.

3. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hmm als jij je niet goed voelt bij die buggy zou ik hem gaan omruilen! Dan maar wat duurder toch? Zelf heb ik een Bugaboo Cameleon 3 All Black besteld, die is een stuk duurder dan de gewone en mijn man zei van als je die wil moet je dat gewoon doen, we geven al zovewl uit dan kan dit er ook wel bij :)!

4. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Ga voor de kleur die jij het mooiste vindt. Je geld krijg je wel terug hoor.

5. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Van de website v prenatal:
    Is het niet helemaal wat je in gedachten had? Dat kan gebeuren. Je kunt in al onze winkels het ongebruikte artikel in de originele verpakking en natuurlijk mét de kassabon binnen 14 dagen ruilen of je geld terug krijgen.

Persoonlijk zou ik de zwarte houden, verkoopt straks ook weer makkelijker.

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Baby en tiener 119 zeg je
    Uitprinten en naar Babydump gaan

Leveren ze hem onder die prijs en nog gratis thuisbezorgd ook ;)

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Baby en tiener trouwens ook een heeeele slechte ervaring mee
    Eens maar nooit weer

8. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Ik ben erg tevreden over baby en tiener! Nog nooit problemen mee gehad en daar bijna alles voor onze kids gekocht. Bij Prenatal kan je je geld terug krijgen. Dus doen wat je gevoel zegt....

9. fleur1980

fleur1980 Actief lid

15 jan 2011
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    thanks voor het meedenken!
    Net besteld bij baby en tiener, de rode
    Inderdaad naar babydump gaan... dat ik daar niet eerder aan gedacht heb. Helaas is die hier niet in de buurt... maar misschien had ik dat ook telefonisch kunnnen regelen.
    Heb ze afgelopen week nog wel gebeld met het verhaal dat ze zwarte bij prenatal 115 was. Kon ik daar ook krijgen voor dezelfde prijs, niet gedaan, had gehoopt dat ze ook de rode voor die prijs zouden doen...

Eigenlijk nu dus spijt van baby en tiener... hoop maar dat ze goed leveren dan is er niks aan de hand...
    @ stitch: leveren ze ook op tijd (dus binnen de tijd die de site aangeeft)?

10. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Ja, vorige week had ik er nog iets besteld en dat werd keurig 2 dagen later bezorgd. Soms komt het zelfs eerder als de levertijd volgens de website wat langer duurt...(oranje status)

Deel Deze Pagina