Wie er op zat te wachten; bij babydump zijn de nieuwe 2013 maxi cosi cabriofix/pebble kleuren te koop Maxi-Cosi CabrioFix | Maxi-Cosi CabrioFix | Baby-Dump Maxi-Cosi Pebble | Autostoeltjes | Baby-Dump
Had ik nou nog maar ff gewacht ik vind die demin zoooo gaaf!!! Ze ruilen zeker niet meer? heb die van mij nu sinds begin augustus staan nog nooit gebruikt
wat is nou het verschil tussen zwart en zwart? Nouja moet toch met mijn bon naar de winkel, ga binnenkort eens een kijkje nemen! Die rode stond er van de week trouwens al op maar roze en blauw nog niet. Leuk hoor Daantje! Aappie, hebben ze bij jou niet aangegeven dat de nieuwe kleuren nog uit zouden komen? Bij mij gaven ze dat aan en heb ik een bon gekregen om hem later uit te kunnen zoeken.
Ik zie dat ze bij de baby dump ook de maxi cosi rubi hebben. Weet iemand het verschil tussen de rubi en de tobi? Maxi-Cosi Rubi Divine Denim 2013 | Maxi-Cosi Rubi | Baby-Dump
Het is voor mij alweer een tijdje geleden dat ik bij de Babydump geweest ben. Maar volgens mij is Total Black een beetje grijs/blauwig zwart en de Black Reflection is echt zwart met wat kleine stipjes. Maar het kan natuurlijk zijn dat ze de kleuren hebben aangepast.
als je op ''meer'' klikt zie je meer info en de verschillen. tobi heeft bijv 5 standen, Rubi 4, rubi kan hoofdsteun in 7 standen, en haken om de gordels opzij te houden,etc Maxi-Cosi Tobi Divine Denim 2013 | Maxi-Cosi Tobi | Baby-Dump Maxi-Cosi Rubi Divine Denim 2013 | Maxi-Cosi Rubi | Baby-Dump de Rubi vind ik meer een vernieuwde Tobi maar je zou eens op de maxi cosi site naar '' contact'' kunnen gaan en daar je vraag stellen. op de NL maxi cosi site staat de Rubi nog niet op zag ik, op de engelse site wel
Tip voor de mensen met kleiner budget: zodra de nieuwe kleuren binnen zijn worden de kleuren van vorig jaar afgeprijsd
Zijn er ook al testresultaten van? De ANWB heeft de versies van 2012 al wel gedaan. Trouwens superleuk in denim! Hebbe, hebbe, hebbe