Ik wil graag een stoel op de babykamer ivm 's nachts voeden en ook om evt gewoon ff op het kamertje te kunnen gaan zitten kijken of wat dan ook. Het lijkt me vervelend om 's nachts met de baby van z'n kamer af te gaan en in mijn eigen bed / logeerkamer te gaan zitten. Ruimte is echter wel een probleempje, een grote schommelstoel past niet meer. Wat zijn de voor / nadelen van een stoel op de kamer? En welke hebben jullie?
Wij hebben geen stoel op de kamer en ik mis hem eigenlijk ook niet. Tijdens de nachtvoedingen ben ik gewoon op de bank gaan zitten.. Maar wij wonen in een appartement dus hoef ook geen trap af ofzo.. Weet niet hoe dat bij jou is
Ik heb heel wat uren in de stoel doorgebracht :x Onrustig kind en bovendien hanteren wij het principe: slapen doe je in je eigen bed maar papa en mama bieden je wel veiligheid als je daar behoefte aan hebt. Ook heel wat nachtvoedingen in de stoel gegeven zodat de ander gewoon door kan slapen. Wat mij betreft dus een aanrader. Wij hebben de Ektorp Tullsta van de Ikea.
Wij hadden beide keren wel een stoel op de kamer, maar ik heb hem beide keren niet gebruikt. Dochters hebben het eerste half jaar/eerste jaar bij ons op de kamer geslapen en ik nam ze bij een nachtvoeding gewoon bij ons in bed. Mijn man sliep toch wel door.
bij beide meiden had ik een stoel op de kamer, daar is echt heel veel gebruik van gemaakt! nachtvoedingen deden we daar toen ze in hun eigen bedje gingen slapen, en ook met aankleden en verzorgen van de baby zat of manlief of de oudste er gezellig bij, heel knus!
Bij Aiden een schommelstoel op zijn kamer gehad. Ding stond alleen maar in de weg. Nooit gebruik van gemaakt. Aiden heeft 6 maanden bij ons op de kamer geslapen en de nachtvoedingen deed ik bij ons in bed. Bij ons tweede wondertje staat dan ook geen stoel meer op zijn kamer.
Hier geen stoel op de kamer maar ik mis em elke dag Er komt nu weer een baby bij (en de oudste is nu 10 mnd) dus ik wil nu wel echt een stoel gaan neerzetten want zonder schiet echt niet op!
Hier wel een stoel. Zo'n klassieke houten wipstoel van de IKEA, weet niet hoe die heet. Ik vind het heeeeeel fijn en zit er dagelijks meerdere keren in. Zijn avond en nachtvoeding krijgt hij in de stoel. Weinig prikkels en lekker rustig in de schemering drinken. Soms als hij niet zo lekker is en moeilijk in slaap valt ga ik in de stoel naast zijn bedje zitten. Ik lees dan een boekje en hij valt in slaap. Ik zou niet zonder stoel willen
Wij hebben zelf een bed in de babykamer (nu nog logeerkamer, haha). Heb je misschien weinig aan wegens ruimtegebrek XD maar wij hebben er bewust voor gekozen, en laten dan een kledingkast achterwege, of plaatsen misschien een kleine. Reden is de nachtvoedingen, en het gemak voor mijzelf. We wonen in een maisonette dus het is of de trap af met de kleine, of bij m'n partner op de kamer, die juist echt de nachtrust nodig heeft. Kijk anders eens naar een goede zitzak of wat grotere poef, stevige grote vloerkussens of iets in die richting?
Wij hebben een schommelstoel van Ikea (van riet) en die bevalt heel erg goed. We hebben hem niet echt voor de nachtvoedingen gebruikt. Dat deden we op onze eigen slaapkamer omdat ze toen nog in een wiegje bij ons op de kamer lag maar daarna en nog steeds veel gebruikt. Onze dochter wil niet altijd direct slapen dus dan halen we haar nog wel weer eens uit bed en gaan dan met haar op de schommelstoel zitten. Wordt ze heerlijk rustig van.
Ik heb een schommelstoel van de Ikea (een houten) en die bevalt me prima. Ik gebruik hem niet voor voedingen, maar als hij onrustig is ga ik naast hem zitten. De eerste weken heb ik hem 's nachts weleens gebruikt om hem na het eten in slaap te wiegen als hij huilerig was. Manlief moest weer vroeg op en zo had hij minder 'last' van het gehuil.
Wij hebben geen stoel op de babykamer ook omdat die aan de kleine kant is. En onze zoon slaapt sinds zijn geboorte nog bij ons op de kamer dus babykamer is praktisch ongebruikt. Voeden doe ik gewoon in bed want mijn man is een vaste slaper.
wij hebben een schommelstoel, is gebruikt voor de nachtvoedingen en later voor de laatste fles. nu word hij gebruikt voor onrustige uurtjes en evt een nachtvoeding. straks word hij gebruikt voor een verhaaltje lezen voor het slapen gaan. bij mijn dochter had ik een tuinstoel in haar kamertje staan, omdat hij zoveel gebruikt werd hebben we voor onze zoon een mooie schommelstoel gekocht.
ja een stoel! hier héél veel gebruikt, tijdens late avond, nacht en ochtend voedingen. Zou hem écht niet kunnen missen op een babykamer. (maar goed, die van ons slaapt ook pas sinds 2 mnd door)
Wij hebben ook niet zoveel ruimte dus ik denk dat ik er tijdelijk een tuinstoel of campingstoel neerzet omdat je die kunt inklappen.
Jaaa! Ik heb 'm eindelijk gevonden ben er erg blij mee al is het geen traditionele babykamer-stoel, hij past precies tussen de commode en het raam in.
Ik wilde ook dolgraag een schommelstoel op de babykamer. Zag me ook al helemaal zitten met voeden... Helaas bleek na het inrichten dat er toch te weinig ruimte was. Die stoel stond dan echt een beetje in de weg. Uiteindelijk heb ik hem niet gemist en dochterlief gewoon in ons bed gevoed. Konden we ook heerlijk knuffelen... Leuk dat jij je droomstoel gevonden hebt! Veel plezier ervan!
Eerste maanden geen stoel op zijn kamertje gezet. Op een gegeven moment toch gedaan, en had gelijk spijt dat ik het niet eerder heb gedaan Vind t ideaal voor de avond voeding die hij om 20:30 nog krijgt
wij hebben er ook 1 van de ikea. (vraag me niet naar de naam, geen flauw idee) zodra zoonlief zo groot was dat hij er op kon klimmen, hebben we de stoel naar onze slaapkamer verhuisd, anders stond hij binnen no time op de vensterbank te dansen
Wij hadden ook een gewone stoel op de kamer, heb er zeker wel veel op gezeten.. dus ja ik zou het doen.