Hoezo is dat per definitie geen goede tip? Wellicht heeft TS niet aan die optie gedacht? En een draagzak die op de rug kan kan ook heel goed bruikbaar bij een beweeglijk en wat ouder kind hoor. Mijn kleine is bijna 2 en kan alles perfect zien vanaf mijn rug. Bovendien: een draagdoek is echt iets anders dan een ergonomische rugdrager.
De tip van de draagzaak is ok, heeft mij wel even aan het denken gezet. maar zelf vind ik het gewoon niks voor mijn zoontje.
Had ik ook. Was van de buggy's, en totaal niet van draagzakken. En bij ons werkt dat dus juist heel fijn, vandaar dat ik ff postte.
Dank. Ik ben draagconsulent en merk dat bij veel ouders de optie 'draagzak' niet eens bekend is. Vandaar dat ik 'm in de buggydragertopics vaak toch even noem. Gewoon voor de volledigheid.
Nee, ik dacht vroeger ook dat alles met dragen een beetje gedoe was, maar het blijkt (voor ons) een uitkomst. Die (nu iets grotere) kleine kan lekker bewegen, alles zien en is toch veilig bij pa of ma. Geen gesjouw met buggy's waar ze het al snel in gezien heeft... Het is vast niet voor iedereen, maar voor de liefhebber: een draagzak weegt niks, klik-klak, geen gejengel en iedereen blij .