buggy en fiets...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Wen26, 9 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hoi,

Ik wil graag een makkelijk opklapbare buggy kopen die ik mee kan nemen op de fiets. Hebben jullie tips welke buggy goed (en beetje mooi/hip) is? En welk ophangsysteem hebben jullie?

Alvast bedankt voor het delen van je ervaringen!

gr Wendy

2. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi,

wij hebben een Quinny Zapp. Dat is een hele lichte en makkelijk opvouwbare buggy. Hier kan je ook een fietshouder voor kopen. Bij de Halfords hebben ze zelfs universele en die zijn natuurlijk goedkoper dan het Quinny merk

3. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Ik heb een eigen merk buggy van de Prenetal, en de buggy-mee van Steco. Gaat prima!
    De buggy is niet de goedkoopste en niet de duurste dacht ik, volgens mij rond de 70 euro. Prima voor in de stad of iets dergelijks, daar gebruik ik hem tenminste altijd voor.

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik wil ook de zap, voor het voorjaar en de zomer. Maar die kan niet in ligstand. Ik verwacht niet dat dat nog een probleem zal zijn als ze anderhalf is.

5. vlindertje11

vlindertje11 Actief lid

25 apr 2008
    343
    0
    0
    Goede vraag! Ben er ook nieuwsgierig naar!
    Weten jullie welke buggy wel in de ligstand kan en vanaf hoe oud ze hier in kunnen?
    Thanx

6. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Hier ook de buggy-mee van Steco. Gewoon tweedehands aangeschaft. Dat kan prima.
    Om er aan te hangen een hele simpele die niet in ligstand kan.

7. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    McLaren met buggydrager. Is een dure buggy maar ik was via marktplaats voor 60 euro klaar, incl. fietsdrager.

8. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28
    ik heb een koelstra buggy.hij was iets van 119 euro.ik heb een universeel buggydrager gekocht bij de fietsenwinkel.De buggy heeft 5 verschillende ligstanden.Jaylynn ging voor het eerst in de buggy met een maand of 7.

groetjes sarita

9. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    hier een topmark buggy en een buggydrager speciaal voor de sparta amazone

Deel Deze Pagina