Hoi, Ik wil graag een makkelijk opklapbare buggy kopen die ik mee kan nemen op de fiets. Hebben jullie tips welke buggy goed (en beetje mooi/hip) is? En welk ophangsysteem hebben jullie? Alvast bedankt voor het delen van je ervaringen! gr Wendy
Hoi, wij hebben een Quinny Zapp. Dat is een hele lichte en makkelijk opvouwbare buggy. Hier kan je ook een fietshouder voor kopen. Bij de Halfords hebben ze zelfs universele en die zijn natuurlijk goedkoper dan het Quinny merk
Ik heb een eigen merk buggy van de Prenetal, en de buggy-mee van Steco. Gaat prima! De buggy is niet de goedkoopste en niet de duurste dacht ik, volgens mij rond de 70 euro. Prima voor in de stad of iets dergelijks, daar gebruik ik hem tenminste altijd voor.
Ik wil ook de zap, voor het voorjaar en de zomer. Maar die kan niet in ligstand. Ik verwacht niet dat dat nog een probleem zal zijn als ze anderhalf is.
Goede vraag! Ben er ook nieuwsgierig naar! Weten jullie welke buggy wel in de ligstand kan en vanaf hoe oud ze hier in kunnen? Thanx
Hier ook de buggy-mee van Steco. Gewoon tweedehands aangeschaft. Dat kan prima. Om er aan te hangen een hele simpele die niet in ligstand kan.
McLaren met buggydrager. Is een dure buggy maar ik was via marktplaats voor 60 euro klaar, incl. fietsdrager.
ik heb een koelstra buggy.hij was iets van 119 euro.ik heb een universeel buggydrager gekocht bij de fietsenwinkel.De buggy heeft 5 verschillende ligstanden.Jaylynn ging voor het eerst in de buggy met een maand of 7. groetjes sarita