hoi, weet iemand waar je zo´n tussenstukje voor je bh kan kopen om de omtrek wat groter te maken. ik draag namelijk al voedingsbh´s en merk dat het wat krap wordt, zeker met die zoogcompressen erin, die ik dus echt nodig heb haha. heb vorige week al bij prenatal gevraagd maar daar hadden ze die niet. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
bij Hunkemoller kun je ze krijgen! maar je borsten zullen misschien ook nog wat groeien dus misschien heb je wel meer baat bij een maatje groter. maar daar kunnen ze je in de winkel ook goed over adviseren. (ik heb voor dat Julian er was bij hunkemoller gewerkt)
ja mijn borsten zullen nog wel groeien maar heb dus ook voedingsbh's gekocht die 1 maat te groot zijn en als die dan ook niet meer qua cup passen dan koop ik wel nieuwe maar ik blijf aan de gang haha. xxxxxxxxxxxxxxxxxx
heb ze gisteren bij livera gehaald. waren ze ook nog goedkoper dan op internet stond bij hunkemoller en het werkt heeeel goed haha xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hey, Ik ben nieuw hier. Ik weet dat ze ze in ieder geval hebben bij de H&M. Het is een zakje met een huidkleurig, een wit en een zwart tussenstukje. Volgens mij is het zo rond de vijf euro per setje.
Ik heb ze bij Hunkemuller gehaald, zitten 3 in een pakje, vleeskleur, wit en zwart. Was ideaal want de ik heb een paar weken heel veel vocht vast gehouden en dat scheelde gewoon 10 cm omvang, was daarna weg en toen heb ik die dingen er ook weer vanaf gehaald.
Of bij een handwerkzaak, waar ze breigaren en dergelijke verkopen. Daar hebben ze die verlengstukjes vaak ook wel te koop.
ik, heb ze op de amrkt gekocht bij zo'n kraam waar ze van die hele mooie oude dames bh's verkopen Die van Hunkemoller waren voor mijn beha's te smal.
Bedankt voor de TIP! Ik wist niet dat je die dingen kon kopen. Ik ga ze vanmiddag gelijk kopen, kan ik die BH's weer eens aan die al een tijdje in de kast liggen.