grijze poep?!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miffy11, 5 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

Fenne heeft vorige week een maag-darm infectie gehad, veel diarree en projectiel braken. dit is sinds donderdag weer normaal, maar nu poept ze ineens grijs?!
    het is echt grijs, geen groen-grijs oid.
    zou dit de nasleep kunnen zijn van de infectie? of iets anders?
    we zijn wel sinds 2 dagen overgestapt naar 2-melk, ipv 1.
    verder heeft ze (voor zover ik weet, misschien heeft mila haar iets gevoerd?!) niks raars gegeten.
    heb het cb gisteren daarover gesproken, als het nog aan zou houden moest ik naar de ha, ze heeft sindsdien een heel klein keuteltje gehad, dus wil even de volgende luier afwachten.

maar vind het toch wel raar, dus vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft?

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Krijgt ze soms een tand?
    Mijn dochter had toen ook de meest wonderlijke kleuren poep ;)

3. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Als ze weinig heeft gegeten, dan geven sommige dingen opeens veel meer kleur af. Vorige week was ik zwarte luiers aan het verschonen ivm blauwe bessen. Sowieso kan ik me voorstellen dat lege darmen andere kleur aan de poep geven.

4. miffy11

miffy11 Niet meer actief

nee, ze eet verder gewoon goed, te veel zelfs volgens cb (inhaalslag nav vorige week?), oranje luiers vd wortels enzo ben ik wel gewend, ook bij mila heb ik alle kleuren van de regenboog al wel gehad, maar nog nooit grijs..

ze heeft de onderste 2 tandjes een week of 2 geleden gekregen, de bovenste zie ik nog niet, dus denk niet dat het daar aan ligt.

5. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Tja, als ik het goed begrijp heeft ze een week ongeveer weer normale poep dus dan zou je zeggen dat de meeste rotzooi wel weg is.
    Op zich heb ik de neiging om te zeggen, wacht het een of twee luiers af, misschien heeft ze iets gegeten wat je bent vergeten. Verder zou ik vooral afgaan op hoe zij zich gedraagt en of er bloed in de luier komt. Dat zijn de beste tekenen dat er iets aan de hand is.

6. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Als het echt kleurloos/ grijs is kan dat duiden op verstoorde leverfuncties! Vang de volgende keer op en laat het aan de huisarts zien!

7. Meara

Meara Niet meer actief

Vitamine tekort heeft er vaak ook me te maken

8. miffy11

miffy11 Niet meer actief

hmm.. dat klinkt niet zo leuk.. mocht het weer gebeuren neem ik idd wel een luier mee naar de HA!

vitamine te kort lijkt me niet kunnen, ze krijgt ongeveer 900 fles, (comfort), fruit en groente.

9. miffy11

miffy11 Niet meer actief

t is weer normaal :D

hou het wel even in de gaten, maar ben blij dat het weer zn oorspronkelijke kleur heeft..

10. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Grijs en witte peop is niet okay, fijn dat het nu weer normaal is

11. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.792
    9.311
    113
    Gelderland
    Ik vond net ook grijze poep in mijn zoontje luier. Sinds een dag of 3 zijn het nu ook elke keer keuteltjes? Mocht zijn volgende luier ook weer grijzig zijn dan neem ik even contact op met onze ha. Na het lezen van dit topic maak ik me toch wel een beetje zorgen.

Miffy, zal het aan de geboortedatum liggen ;)

Deel Deze Pagina