Binnenkort word de kleine van mijn zwangere vriendin 2. Nu haar leventje een beetje in het teken staat van haar mama die binnenkort gaat bevallen en die alle aandacht gaat krijgen de komende tijd, wil ik haar een klein kadootje geven zondag. Dan hebben we een babyshower voor haar moeder namelijk. Enig idee wat een meisje van 2 leuk vind om te krijgen/mee te spelen? Moet wel in een leuk budget passen aangezien er voor moeder en beebje ook al een kadootje is gekocht!
grote houten kralen die je aan een veter kunt rijgen zo'n tekenbordje dat je weg kunt wegen (weet niet hoe het heet) een stickerboek klei is ook altijd leuk! zo maar een paar ideetjes..
Misschien zo'n maxicosi voor de pop? Kan ze straks met haar popje net zo als haar moeder rondlopen. Een poppenwagentje ofzo heeft ze misschien al en is een beetje prijzig. Of een kleurboek met wascokrijt. Mijn dochtertje is bijna twee en heeft daar wel lol mee.
Een klein portemonnaitje of haarspeltjes / elastiekjes. Het dochtertje van een vriendin van mij heeft dat van mij gekregen toen ik op kraambezoek kwam voor haar zusje en ze vond het geweldig!! Oja, een mooie prinsessekaart doet ook wonderen! (heb ik ruim een half jaar later gegeven toen ze jarig was... werd toen 3)
Ik heb een dora kleurboek met kleurtjes in mijn hoofd, en wat haar elkastiekjes en klemmetjes. Volgende maand is ze jarig, dan krijgt ze een " groot '' kado. Dankjewel dames voor de tips!