Ik ben opzoek naar een buggy. In mijn zoektocht op de Nuna Pepp gestuit en lees dat die voor kindjes vanaf 6 maanden zelfs in plaats van de wandelwagen gebruikt kan worden. Dat spreekt me ivm ruimte beperking wel aan. Buggy erin, wagenpark eruit Wie gebruikt er alleen maar een buggy? En geen wagen meer dus? En welke buggy heb je? Hoe bevalt dat? Komt u maar..
Daarom zijn wij voor de mutsy Igo gegaan. Deze kun je namelijk erg klein met zitje en al inklappen. Een buggy is natuurlijk lang in de lengte, wat ook weer veel ruimte inneemt. Ik was daarom zo enthousiast over de Igo, het verbaasde me echt hoe klein deze opgevouwd werd en ook nog eens met zitje en al. Vaak zie ik vrouwen met buggy's voorbij komen waar dan een kindje helemaal opvouwen in ligt omdat de buggy veelste groot is voor zn klein hummeltje.
Je hebt van Mutsy ook de spider. Die is echt helemaal bizar klein in te klappen! spider | Mutsy Ik ben alleen benieuwd of deze ook geschikt is als enige wagen
hier de pepp, ookal loopt hij bijzonder goed en zou je hem zo als gewone wagen kunnen gebruiken heb ik tóch mij grote wandelwagen ernaast.. Vooral vanwege het fijn dat mijn kind (kan goed zitten) toch wat onderuitgezakter in de pepp hangt, en dat de boodschappenmand klein is. Doe de weekboodschappen vaak met kind.. Ben een giga bak gewend Ik loop wel vrij veel met kind trouwens, dus als je af en toe wandelt is de pepp perfect.
Hier ook de wandelwagen de deur uit gedaan en de Nuna pepp gekocht. Heerlijk, had ik veeeeel eerder moeten doen. Naast dat het een hoop ruimte scheelt in huis, loopt hij zo ontzettend soepel, heel licht en ook met 1 hand super te besturen. En ik vind hem nog mooi ook Enig nadeel vind ik inderdaad het kleinere boodschappenmandje. Bij onze mutsy wandelwagen kon ik echt vanalles eronder proppen, dat was ideaal.