Farg & form aankleedkussen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door elita, 25 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Heeft iemand ervaring met de aankleedkussens van het merk farg & form.
    Vind ze er namelijk super uitzien maar vind ze wel duur en vraag me af of het dit waard is. Is het kussen wel lekker stevig? Het oogt zo dun namelijk. Blijft de gelamineerde laag mooi?

2. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Ons werd aangeraden bij de babydump om de goedkoopste te nemen.
    Kindje ligt er hooguit een paar minuten op en is dan zonde om een dure aan te schaffen.

Daarbij komt er toch nog vaak een waskussenhoes overheen, waardoor je het printje niet meer ziet ;)

3. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    De gedachte is dat je over dit kussen juist geen hoes hoeft te plaatsen omdat die buitenkant een speciaal materiaal is. Maar goed weet ook weer niet hoe praktisch dat is .... Als ik er toch hoezen omheen doe dan kan ik beter een goedkopere kopen

4. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Hier een dame die een sport maakt om net te plassen als de luier onder haar kont vandaan is. En geloof me, je wil er echt wel een hoes omheen die de plas wat absorbeerd

5. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht spruitje! Zou dit misschien nog op te lossen zijn door hij verschonen er altijd een hydrofiel luier op te leggen of absorberen die hydrofielluiers daarvoor te weinig ?
    Nog andere ervaringen met dit aankleedkussen?

6. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Hier hetzelfde probleem, plassen of iets anders tijdens het verschonen. Een hydrofiel is dan niet voldoende, ik heb er een handdoek op liggen in plaats van een hoes, veel makkelijker.

7. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Nee gaat door de hydrofiel heen maar het slurpt wel wat zodat het niet verder loopt zeg maar.

8. Drieka

Drieka Niet meer actief

Hier wordt ook geregeld geplast net als de luier uit is :D

Ik heb gewoon een goedkoop aankleedkussen, hoes erover en nog een hydrofiel erop, dat absorbeert samen het beste vind ik.
    Zou persoonlijk zelf geen erg duur aankleedkussen kopen.

9. Suprised

Suprised Actief lid

25 mrt 2014
    293
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook geen spijt dat ik een goedkoop aankleedkussen gekocht heb, mijn zoontje ligt er echt nauwelijks op inderdaad. Het is juist heel fijn om een hoes erom heen te hebben; warm, zacht en makkelijk te verschonen als er geplast is.

10. Fiora

Fiora Bekend lid

28 jun 2011
    932
    0
    0
    In de tijd dat ik voor mijn oudste aankleedkussens gebruikte kocht ik ook altijd goedkope exemplaren maar eerlijk is eerlijk ze gingen wel stuk. Ik heb er 3 gehad in ongeveer 2-2,5 jaar....

11. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Wij hebben ooit een duurdere gehad met een printje, maar het maakte echt niets uit. Bij ons is trouwens juist die kapot gegaan. De 2 goedkope hebben we nog en worden straks voor kindje nr. 3 gebruikt.

12. VSC

VSC Niet meer actief

Ik zou geen dure kopen. Ze liggen er maar eventjes op en na een tijdje ga je misschien ook beneden op de bank verschonen of op bed ofzo omdat dat gemakkelijker is. Mijn dochtertje plast daarbij ook geregeld tijdens het verschonen door 2 hydrofielen en aankleedkussen heen. En ik weet niet of je borstvoeding gaat geven maar als ze net gaan poepen dan zit echt werkelijk alles onder, geloof me.

13. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie overwegingen. Zal ze meenemen en ga er nog eens een paar nachten over slapen.

Deel Deze Pagina