Wij willen morgen een dagje naar de kust. Nou loopt ons meisje (14 maanden) wel maar niet de hele tijd. onze eigen buggy is niet handig met harde wielen. Is er iets te huur waarmee je het strand op kan?
Ik zou zeggen een bolderkar met luchtbanden. Maar waar en of je die kan huren....geen idee. Ken je niet iemand die er toevallig eentje heeft die je zou kunnen lenen?
Nee ken niet iemand met een bolderkar helaas, zal idd wel zwaar rijden maar 10,5 kg in een draagzak lijkt me ook best pittig!! maar super bedankt voor het meedenken
Met een ergonomische draagvlak is 10,5kg echt niet zwaar hoor! Ken je niet iemand die dat heeft waarvan je die kunt lenen? Een babybjorn, stokke, chicco etc zijn noverigens niet ergonomisch en daarbij is dragen met 10,5 kg inderdaad best zwaar.
Met een ergonomische draagzak is dat een makkie. Ik draag mijn 22 kilo zware zoontje ook nog met regelmaat enkele uren achter elkaar.
Als je in de buurt woont zou je mijn drager eventueel kunnen lenen. Ergonomisch dragen is heerlijk! Mijn neefje van 10 kilo in de drager voelt alsof er een veertje in zit, zo licht.
Linnaea, ik heb je een Privé berichtje gestuurd. Iedereen bedankt voor de reacties over de ergonomische draagzak, ben er niet zo in thuis
Je kunt een goede ergonomische drager wat betreft gewicht een beetje met een goede backpack rugtas vergelijken. Hoeveel kg kun je dan ongeveer op je rug houden?