Buggy kijkt andere kant op :(

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Annette123, 22 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Voor mij zou dit een reden zijn om straks een andere wagen ( 2ehands) te kopen. Ik vind het niet fijn om zo'n kleintje vooruit de wijde wereld in te laten kijken.

2. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook de mura en.vind t ideaal dat je zelf kan.bepalen wanneer hij naar je kijkt en wanneer hij de andere kant op zit. Nu zit hij nog meestal naar mij te kijken en.ik vind dat vooral met winkelen een prettig idee.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Oh nooit bij nagedacht, ook nooit problemen mee gehad. Hier altijd allemaal vooruit gezeten. Lijkt me ook alleen iets voor de eerste weken dat je hem naar je toe wilt hebben zitten.

4. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.162
    3.041
    113
    Nederland
    Onze wandelwagen kan 2 kanten op. Zet haar altijd naar mij, gezellug:D maar onze buggy kan alleen de andere kant op. Voor mama jammer, maar ze geniet van alles wat ze kan zien en de wind vind ze geweldig! Dus vind ik t al minder erg:)

5. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Heb het ook niet als vervelend ervaren, lijkt me juist ook niet verkeerd om eens een ander uitzicht te hebben...hij ziet mij al de hele dag.

6. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Dochter zit nog altijd met haar gezicht naar mij toe, ze kan genoeg zien van de omgeving en kletst flink tegen me terwijl ze zo zit (aanwijzen wat ze ziet etc), ze probeert ook niet achter zich te kijken ofzo. Ik heb haar ook een keer andersom gezet, maar vond dat heel ongezellig, ik kon alleen haar kruin zien en ze vertelde ook ineens niks meer. Hier blijft ze dus lekker mijn kant op kijken ;)

7. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook, vanaf 6 maanden bouwde ik hem om en keek zoontje dus naar voren. Hij vond het geweldig, kon alles goed zien! (wandelwagen lag nog wel in laagste stand!) Geen problemen mee gehad!

8. Nescio

Nescio Niet meer actief

Hier ook precies hetzelfde.

We gebruiken het zitgedeelte (Quinny Moodd) sinds 10 maanden, daarvoor lag ze nog altijd in de kinderwagenbak. Eerst naar ons toe, maar algauw zat ze achterstevoren en werd ze het wandelen ook snel beu. Dat werd opgelost door haar naar voren te laten kijken.

9. Star880

Star880 Actief lid

1 aug 2011
    286
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier een van bijna 9 maanden, en sinds kort is het huilen als ze in de kinderwagen zit achteruit rijd. Nu we haar hebben gedraaid heeft ze het weer super naar haar zin in de wagen. Kindjes willen wat zien! :D

10. Mellbee

Mellbee Actief lid

28 aug 2012
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons is beide kanten op mogelijk, maar onze zoon vindt er vele maken leuker om de wereld in te kijken! Naar mij kijken kan hij tenslotte al de hele dag... ;)

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Jeetje, lijkt mij helemaal niets! Mijn dochter is bijna 2 jaar en zij zit nog steeds met haar gezicht naar mij toe ;)

12. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Ik heb 3 heel verschillende kinderen maar alle 3 vinden ze het geweldig om de wereld in te kijken. Het is toch veel mooier om te zien waar je heen gaat dan waar je geweest bent? Onze beide wagens kunnen alleen van ons af staan en de kinderen zaten er met 5 maanden al in. Waar ze jengelden en miepten in de bak waarin ze niks konden zien zaten ze vrolijk en tevreden vanaf de eerste keer de wereld in te kijken, en worden ze moe dan vallen ze in slaap.

Heb het gevoel dat de optie 'gezicht naar je toe meer voor de ouders is dan voor de kinderen...........

13. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Die periode -naar elkaar kijken- is zo kort. Mijn ervaring is dat je kind vanaf 10/11 maanden toch echt liever de wereld in kijkt. Dus ik zou er iig. geen andere buggy oid. voor aanschaffen. Gewoon lekker deze houden en die korte periode nog even uitzitten.

14. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Bedankt voor alle reacties. Ik ga idd geen nieuwe/tweedehands kopen, we doen het er maar gewoon mee. Ik ben blij om te horen dat de meesten positief zijn, had het zelf zo nog niet bekeken. Snap ook de negatieve reacties, want met diezelfde gedachten blijf ik ook mee zitten.

Deel Deze Pagina