Buggy Koelstra of kinderwagen mee???

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Sara1976, 14 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sara1976

Sara1976 Actief lid

11 jul 2006
    233
    0
    0
    We vertrekken zondag naar Italie voor een kampeervakantie, dus genoeg om mee te nemen. Nu twijfelen we enorm of we de buggy (van Koelstra) mee moeten nemen of kinderwagen van Urban Jungle. De laatste kan bijna helemaal plat, en de buggy in halfliggende houding. Onze dochter is bijna 7 maand, en kan sinds kort redelijk zitten. Ze valt nog wel om en wiebelt.
    Mijn voorkeur gaat eigenlijk naar de kinderwagen, maar weet niet of we die wel meekrijgen. Ik vraag me af of ze al wel in de buggy kan/mag en of dat niet schadelijk is voor haar rug?

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Dan zou ik toch voor de kinderwagen gaan, als het past, anders de buggy, scheelt dat hij wel half liggend kan. Wat trouwens ook handig is, is een draagdoek of draagzak. Hadden wij vorig jaar ook mee en ik kreeg veel jaloerse blikken van mensen die over stijle hobbelweggetjes met om de zoveel straten tig trappetjes met de buggy of kinderwagen rondhobbelden.

3. Sara1976

Sara1976 Actief lid

11 jul 2006
    233
    0
    0
    Hoi Jo,

Bedankt voor je reactie! Als ik zo bij ons in de gang kijk, wat er allemaal meemoet, dan denk ik dat het de buggy gaat worden.
    Dit jaar wordt denk ik een vrij rustige vakantie, dus hele lange wandelingen worden er niet gemaakt. Dat van die draagdoek is nog wel een goede tip! Alleen hebben we er helaas geen, en om dan alleen voor de vakantie er 1 aan te schaffen is vrij prijzig denk ik.
    Volgens mij ligt er nog wel een draagzak achter in de kast van mijn zus, en dat is misschien wel een optie! Ga morgen gelijk even kijken.

Groetjes Sara

Deel Deze Pagina