Wie is er verzekerd bij achmea en heeft in haar kraampakket het o zo zachte hondje gekregen en heeft hem niet nodig???? Mijn zoontje had dus een lievelingsknuffel, maar sinds 3 weken is deze hond het helemaal! Zijn andere lievelingsknuf, waar ik 3 reserve van heb!!! is niet meer belangrijk en hond gaat overal mee naar toe! Wie heeft hem over en wil hem tegen een kleine vergoeding aan mijn zoontje schenken??? Zodat ik een reserve knuf heb??? kus miek
Ik ben verzekerd bij Achmea...heb alleen mijn kraampakket nog niet gehad....dus als je nog even geduld hebt dan wil ik m best naar je sturen hoor.... laat maar even weten of je wilt.
HoiHoi Als je dat zou willen doen! Ik had al gekeken bij zilverenkruis.nl, en hij is ook te bestellen. Maar als iemand hem wil schenken, is natuurlijk altijd beter! ik hoor het wel! kus miek
volgens mij heb ik zo'n hond, klopt het dat ie bruin is? ik zal even voor je kijken straks, hij ligt namelijk bij finn op de kamer en hij slaapt nu....
welke hond is het? ik heb hier een hond uit het achmea kraampakket, die je zo mag hebben, maar weet niet of het dezelfde is?dus als je een plaatje hebt?
HoiHoi Het is een lichtbruine tekkel met ruitjes oren! Vrij groot. Het hoofd is echt een knuffel en het lijf een soort doek! Hangt een bonnetje aan met achmea erop! als jullie hem over hebben, super!!! kus miek
Ik heb de rode uit 2007 en de lichtbruine uit december 2009. Als je nog belangstelling hebt moet je me maar even pb'en. Mijn zoon heeft hem nog niet eens gezien Elmo
Wie heeft hem nog meer over? Maar dan in Noord holland, omgeving Haarlem??? Opsturen wordt namelijk ws pakketpost ivm dikte van hond zijn hoofd! kus miek
Heb je er misschien een foto van dan zal ik eens kijken, ik heb 2 keer het kraampakket van zilverenkruis gehad maar weet niet meer wat er in zat
Heb hier ook z'n hond liggen. De lange met ruitjes in zijn oren en een dikke kop. Pb maar als iemand hem wil hebben. Wil hem best opsturen alleen verzendkosten zijn voor degene die hem wil. Ophalen mag natuurlijk ook nog.