Hi, Als alles goed gaat komt er over iets meer dan 2 maanden nog een lief meisje bij! Ik wil binnenkort met mijn oudste dochter iets gaan kopen voor ons meisje in spe. Maar als ik dan bevallen ben en zij komt in het zh kijken bij haar nieuwe zusje, wil ik ook dat er iets voor haar is van haar nieuwe zusje. Wat hebben jullie gegeven? Iets van poppenspul om te helpen? Alvast bedankt! Gr Naantje
heb ook nog niks dacht eerst aan poppenspullen maar daar stikt ze van, ik denk dat ik gewoon iets haal wat ze heel erg leuk vind...knutselspul ofzo.
Ik heb nog iets van Little people liggen en duplo, maar misschien koop ik ook wel iets anders. Ze krijgt in ieder geval wel iets van haar broertje...
Ik had een pop en babybadje. Maar hier een jongen, dus geen pop oid in huis gehad nog. Hij heeft er niet echt naar om gekeken moet ik zeggen. Maar was voor hem om zelf ook iets te kunnen als ik met de baby bezig ben. Maar je kunt ook aan een boek denken over baby's of een kindje die een broertje/zusje krijgt. Hebben we ook eens geleend bij de bieb. Hij was wel pas ruim 1,5 dus meer voor de fun, dan echt iets aan hebben... ?
Wij hebben niets gedaan. Nouja, alleen bij de jongste, mochten de oudste 2 een cadeautje uitkiezen. Weet nog niet dit keer, de kids zijn 10, 8 en (bijna) 4 als de baby komt.
Onze oudste kreeg een speelgoedgarage met auto's toen de jongste werd geboren. Meer ook vanuit het idee dat hij dan iets heel leuks had om mee te spelen als ik druk was met voeden. Dat werkte ook heel goed, hij was er erg blij mee. Deze keer krijgen ze niks als hun broertje/zusje komt, ze hebben al zoveel nieuw speelgoed gehad de afgelopen weken, niet nodig om er nog meer bij te slepen.
Hier gaan we onze dochters wat kleins geven. Een t shirt met 'Ik ben grote zus!" of iets dergelijks. Dat ze ook even een feestmomentje hebben.... Niet nodig maar wel leuk
Onze dochter (toen 3,5 jaar) kreeg een verzorgingstas met inhoud toen haar broertje was geboren en ze in het ziekenhuis kwam kíjken. Ze was er erg blij mee.
Trouwens wat ik wel gedaan heb toen.... Zo'n grote zus rozet gekocht van de prenatal. Die mocht ze dan opdoen toen ze kwam kijken in het zk en bij al het kraambezoek! Trots dat ze was...
Een stofzuiger...hij was 21 maanden en dol op stofzuigers....was er zeer gelukkig mee. Broertjes en zusjes zijn geen kadootje voor het andere kind maar juist een belasting (wordt later anders) dus een kadootje vonden we wel gepast. Wij hadden tenslotte WEL een heel groot kado gekregen....
een grote zus medaille en een pop met luiers en billendoekjes/speen etc een boek over grote zus worden 1 op 1 aandacht (of samen met papa iets bijzonders doen)
Thirza heeft een pop gekregen die dezelfde kleertjes aan had als Caitlyn aankreeg na de geboorte. Pop was 46 cm en had dus maatje 44 van prenatal aan, Caitlyn maatje 50 Begin van mijn verlof hebben we een kitten erbij genomen, zodat ze daarmee wat te knuffelen en doen zou hebben, nu ze de aandacht moest gaan delen Groot succes geweest
Onze oudste is gek op autos met sirenes en spaart dan ook zulke autos. Hadden we in de wieg in het ziekenhuis (werd ingeleid en moest blijven ivm zw diabetes) een politie auto met trailer en paardjes erin voor hem.............hij pakt vol trots dat kado uit, zit er geen sirene op hihihih..hij vond dat zijn broertje maar een flutkadootje meegenomen had hahahaha..
Bedankt meiden! Ik heb weer wat ideetjes opgedaan! Ga zeker nog zo'n rozet halen, dat zal ze wel heel leuk vinden denk! En iets van een speeltje waarmee ze zoet kan zijn als ik de kleine meid dadelijk de fles moet gaan geven idd.