buggy mee met vliegtuig easy jet

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door mamabenn, 16 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    De vraag zegt t al een beetje .
    Ik heb een quinny zapp extra maar die bestaat dus uit 2 delen . We vliegen over een dag of 12 met easy jet .
    Weet iemand t beleid met deze buggy ?
    Kan op de site van easy jet zoiezo niks vinden over buggy.s
    Niet dat ik daar sta en ineens veel geld moet betalen of zoiets.

Mijn zoontje is pas 2 . Word t überhaupt wel geaccepteerd dat hij in een buggy zit . Is geen baby meer natuurlijk

2. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ja hoor mijn 5 jarige heeft ook een buggy mee en dat is geen probleem bij Easyjet.
    Ik zie regelmatig mensen met 2 delige kinderwagens/buggys (bugaboo of iets met een reismand) en dat is ook geen enkel probleem

3. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb wel een vlucht met alleen hand bagage . We zijn al ingecheckt via internet . Hoef ik dit dan niet meer door te geven en kan hij Tot de gate blijven zitten

4. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Nee dat hoef je niet door te geven en hij kan tot aan de trap van het vliegtuig blijven zitten (of deur in geval van slurf , ligt eraan van welke gate je vertrekt) en daar vouw je hem in en ruimen zij hem in het vliegtuig

5. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hopen dat ik dan maar niet 1 deel terug krijg . Heb ook ergens gehoord dat hij pas op de bagage band terug komt

6. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Nog nooit gehad, tenminste niet bij Easyjet en dat is maar goed ook, want ik krijg mijn middelste niet zonder paniekaanvallen door een druk vliegveld als hij niet in de buggy zit met de kap geheel dicht.

7. soeee

soeee Niet meer actief

Je krijgt hem inderdaad wel pas bij de bagageband terug. Bij de band voor odd sizes. Weet niet of dat problematisch is voor je zoontje?

8. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dit heb ik gehad alleen wij vlogen met ArkeFly.

Als ik jou was zou ik het echt in een reistas stoppen! Onze hele vakantie was verpest omdat we geen zitje voor de wagen hadden... En nog een tip, vergeet je adapters niet eraf te halen en in je tas te stoppen... Die waren ze ook een keer verloren ;) kon ik dus me zitje niet vast klikken....

9. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zitten geen adapters op.
    Maar als ie op de band eruit komt is dat idd drama . Ben alleen met mn dochter van 4 en zoon van 2 die nog niet zo best luisterd en alle kanten invliegt en dan sta ik ook nog met mn tassen

10. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    Had jij ook een quinny zapp tommo???
    Deze buggy is geen reistas voor helaas omdat t zit gedeelte niet inklapt

11. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Nee, daar past mijn 5 jarige al heel lang niet meer in, wij hebben voor hem een babyjogger city mini, deze hebben een hele grote kap zodat hij zich af kan sluiten. Voor de jongste hebben we een nuna pepp

12. Fransa

Fransa Niet meer actief

Ik denk dat het er een beetje vanaf hangt waar je heen vliegt. Op alle vliegvelden (bijv Amsterdam) waar ik in de afgelopen jaren ben geweest kreeg ik de buggy altijd bij de gate terug. Durf er dus geen antwoord op te geven maar dat is mijn ervaring.

13. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    met 2 delige buggys worden meestal de 2e gedeelte ingecheckt en word het lastig om door het vliegveld te komen. ALs het een eenvoudig opvouwbaar buggy is dan kan je het heel makkelijk meenemen naar de gate en dan ook afhankelijk van de aankomstige vliegveld meestal buiten de vliegtuig.

HOop dat het een beetje gelukt is. IK ga dit weekend met mijn kleine man naar familie toe en heb een nuna pepp gekocht zodat het makkelijk opvouwbaar is anders hadden we het niet mee mogen nemen want we hadden een maxi cosi mura 3 die ook 2 delige was en ik had er over gebeld om te vragen hoe het zat met klm.

Succes, ben benieuwd of jij het mee kreeg of niet

14. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    t 2 delig was geen probleem alleen was hij wel kapot gegaan tijdens de reis

15. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik heb al heel vaak met EasyJet gevlogen en nog nooit de buggy bij de gate gehad! Altijd op de bagageband, als je alles al had.....zucht...

Overigens bij ArkeFly ook maar 1x bij de gate de buggy gekregen, toen we echt midden in de nacht aankwamen.

Deel Deze Pagina