heb even een vraagje, wij gaan morgen naar de efteling toe en wil toch een buggy mee nemen. Oudste dochter slaapt nu nog niet (ivm onweer) en ben bang dat ze moe word anders loop van de dag. Dus een buggy bij ons is dan altijd handig. Maar nu vraag ik me af als we een attractie ingaan zetten we hem dus gewoon neer. Maar worden er veel buggys gestolen in de Efteling? Is het handig eventueel een fietsslot oid mee te nemen? Wat adviseren jullie? bedankt alvast
Ik neem altijd zo'n simpel fietsslot mee, maar soms laat ik hem ook gewoon ergens staan. Ik hoop gewoon dat mensen van andermans spullen afblijven...
Wij zijn een paar weken terug geweest en hadden gewoon de buggy bij de attracties neergezet maar waar ik me wel over verbaasde was dat er een heleboel buggys stonden met tassen ed er nog aan..dat zou ik dus niet doen!
okee bedankt allemaal. De buggy is niet zo heel mooi meer (word veel gebruikt) maar kan echt niet zonder buggy. Dus neem inderdaad maar zo fietsslot mee. Die hebben we toen ook aangeschaft toen we naar centerparcs vinden voor om de kinderwagen. Dan maar het zekere voor het onzekere nemen. Bedankt
wij hebben hem ook zonder slot laten staan. De gok dus genomen. En ook wij laten de tassen er aan hangen. Tenminste: Diegene waar alleen eten en drinken inzitten. Ik ga niet in iedere attractie met die zware tassen leuren. Natuurlijk neem ik geld + pasjes gewoon mee in m'n handtas ofzo, maar verder niet.
Wij gaan over een paar weken naar de Efteling en de buggy gaat mee, met fietsslot. Luiertas laten we gewoon eraan hangen.
In de meeste tassen zullen allen eten en drinken, luiers, etc zitten hoor! Zou inderdaad wel een slot mee nemen onze buggy hebben ze er geprobeerd te stelen. Gelukkig was ik er op tijd bij en kon ik het voorkomen.
hihi, ik moet echt lachen om mezelf nu ik dat zo lees!! ik heb hier eigenlijk nog nooit over nagedacht en liet zelfs mijn quinny buzz overal staan zonder slot lekker naief van mezelf!! nu ik dit zo lees denk ik owja, volgende keer gaat er zeker een slot mee
ik was vorige week in de efteling, en voor ons stond een mevrouw ineens te roepen naar beneden vanuit een atracctie, he blijf af dat is onze buggy. zag ik gewoon even bijna live gebeuren dat iemands buggy werd gestolen, dus ja! neem fietsslot mee. mensen kijken je raar aan, maar als je een nieuwe buggy moet kopen ben je verder van huis! oja, veel plezier trouwens! hoop voor je dat het beter weer is dan nu met die regen en onweer...
pff schandalig gewoon. Wat bezield je om aan iemands buggy te komen zeg bah.... slot gaat zeker mee! en inderdaad hoop op beter weer Maar onweer is nu weg en de kids slapen
Een vriendin van me was zo slim om over al namen un te zetten toen ze naar de efteling gingen. Ze had toen voor de jongste de kinderwagen mee. Toen ze uit een attractie kwam was dus de joolz pleite.. Omdat ze over al de naam hadden gezet (in de bak geschreven) en op sommige plekken stikkers konden ze zo de kinderwagen terug vinden. Dit was overigens bij de uitgang met behulp van efteling medewerker. De mensen zelf hadden een slechte kinderwagen. Hun reactie was ook: er staat er zat! Hadden ze toch een andere gepakt?! Hoe brutaal kan je wezen!!!!!!!
Wij zijn laatst ook geweest en hebben onze pepp buggy bij iedere attractie vastgezet aan een hek/paal met een dikke ketting met hangslot! Had teveel verhalen gelezen. Eigenlijk te gek voor woorden dat het nodig is, maar helaas!
laatste keer dat ik er was in de Efteling was iemands rollator gestolen. Arm vrouwtje dacht even in een attractie te gaan met begeleiding van dochter en kleinkind, rollator bij de uitgang. Bij terugkomst mooi pleite