Tja...die optie is er inderdaad, maar om nou nog eens 250 euro uit te geven Ik denk dat ik het maar gewoon ga proberen. Eerst alleen fietsen met zitje en buggy, dan pas Evi meenemen. En dan de eerste keren ook vriendlief meeslepen, dan kan die helpen Thnx voor de tips! Zie het al wat zonniger in dan gister haha!
Hier ook de Nuna Pepp, prima buggy en goed te doen op de fiets. (zet trouwens eerst fiets goed neer, buggy eraf en dan zoonlief van de fiets af en meteen in de buggy)
Ik heb via MP een simpele buggydrager gekocht en mijn Bambino (kruidvat) buggy past er perfect op! Zet m vast met een spin en ik fiets overal heen met dat ding! Heerlijk als je geen rijbewijs hebt!
Hier ook de Steco buggy-mee (de simpele versie) en een buggy van Prenatal eigen merk. Gaat prima hoor. Gewoon echt goedvastsnoeren en hij valt er heus niet af. Ik heb ook grote fietstassen achterop en omdat ik overal m'n luiertas mee naartoe zeul, doe ik die in de zijtas aan de overkant van waar de buggy hangt, dan ben ik weer een beetje in evenwicht. En inderdaad: eerst buggy eraf, daarna zoontje. Met dubbele standaard en stuurslot staat 'ie goed stabiel en ik heb de buggy echt in 2 seconden losgehaald en uitgeklapt.