Buggy mee op de fiets

Discussie in 'Verzorging' gestart door Amytje, 5 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Hallo!

Ik ben mij aan het orienteren voor een buggy en een buggydrager om de buggy mee te nemen op de fiets..
    Hebben jullie misschien tips en ideeen welke buggy juist wel/niet handig mee op de fiets te nemen is?

Bedankt alvast!

2. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik lees even mee! Ben net als jij aan het rond kijken.

Heb pas een hele mooie moederfiets gekocht, maar wil nu toch graag een buggydrager erbij. Er zal ook een andere buggy moeten komen aangezien we nu een Quinny Zapp Xtra hebben en die moet je uit elkaar halen om 'm in te klappen. Wil dus een goedkope buggy erbij zodat we ook met de fiets naar de winkels kunnen zonder dat ik haar moet tillen.

3. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    @NooNoo, ik dus ook.. Dat ik niet hoef te lopen of perse met de auto hoef te gaan.

4. babyproject

babyproject Niet meer actief

Volgens mij maakt het weinig uit. Ik zou een hele lichte nemen ;)

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

Idd voornamelijk een lichte!

En sommige hele duren buggy's hebben ook een heel speciale (dure) buggydrager nodig...

Ik heb een bambino buggy met een universele buggydrager. Heb geen rijbewijs en kom zo toch overal waar ik moet zijn! Heerlijk!

6. genm

genm Lid

7 feb 2011
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zag toevallig vandaag bij de kruidvat een buggydrager..

7. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Ow echt? Zou dat wat zijn? Ga wel eens ff kijken, bedankt!

Ben ook al op Marktplaats aan het kijken geweest en daar bieden ze er ook best veel aan..

8. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Hier de Nuna Pepp met drager. Is wel een speciale drager; de drager zit achterop de fiets en dus niet aan de zijkant. Vind ik heerlijk, fiets blijft prima in evenwicht (en een stoeltje achterop kan ook nog).
    Enige nadeel; wel duur!

9. mama1977

mama1977 Actief lid

23 jun 2009
    356
    0
    0
    limburg
    ik heb een sparta mamafiets nou jaaaa fiets...tegenwoordig lijkt het meer een tank :D hij is uitgerust met een mandje voorop, een meerijzadeltje voor op het frame, een maxicosidrager achterop, een buggydrager achterop (bij de fietsenhandel gekocht voor 25 euro) en aan de andere kant nog een fietstas. de buggy heb ik gewoon bij de prenatal gekocht, de kleinste die ze hadden want je mag maar max 7kg aan de buggydrager hangen.

ik vind de buggydrager ideaal normaliter, alleen nu met een baby is het nog niet handig want als ik met de fiets ga heb ik ook al de maxicosi bij me en die kan niet op de buggydrager en ukkie is te klein om zelf in de buggy te zitten dus voorlopig als ik de stad in ga is het toch met de auto.

10. koala28

koala28 Niet meer actief

Misschien is het handig om dan een onderstel van een Quinny Zapp aan te schaffen en mee te nemen op de fiets. Daar kan de maxi-cosi op.

Heb zelf geen buggy drager maar zit er wel aan te denken. Lijkt me toch wel erg makkelijk. Maar hebben jullie dan ook fietstassen aan beide kanten of kan het dan maar aan een kant?

11. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ik heb een buggydrager aan de zijkant van mijn fiets en gewoon 2 fietstassen aan biede kanten. Ik vind het wel onhandig om met die buggy aan mn fiets te fietsen, het gaat prima hoor maar heb echt het idee alsof dat ding eraf gaat zwieberen. Het is even wennen dus!

xx

ow hihih heb een prenatal buggy gekocht, vooral ook omdat ik de buggy niet echt heel veel gebruik en het dus onnodig vind om een dure buggy te kopen. En indd die buggydragers mogen maar max 7 kilo dragen!

12. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Ondertussen heb ik een buggydrager van Steco via mijn collega kunnen overnemen..
    Prenatal buggy hoor ik vaker, vriendin van mij heeft hem ook en vind hem prima!

Nee ik heb geen fietstassen... Ben echt anti! ;)
    Ik heb een mand voorop waar ook veel in kan..

Het word inderdaad wel echt een uitdragerij die fiets haha...
    Mand, zitje voorop, buggydrager, buggy = moeke!:D

13. mama1977

mama1977 Actief lid

23 jun 2009
    356
    0
    0
    limburg
    Ja maar ja dan zit ik met nog een onderstel, we hebben zelf een bugaboo alleen dat onderstel is veel te groot om mee te nemen, maar het is maar voor even ze groeien zo hard :p

14. koala28

koala28 Niet meer actief

Moet wel fietstassen want hier in de omgeving wordt best vaak je handtas uit je mand gestolen terwijl je aan het fietsen bent.
    Het is te triest voor woorden maar goed.

15. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    Ik heb de Mutsy Easyrider buggy gekocht. Echt een heerlijke buggy. Gaat makkelijk mee op de fiets(buggydrager van Bambino, Kruidvat).

16. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    En weet iemand hoe het zit met de buggy van koelstra??

17. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Koelstra buggy past hier prima op de (steco) buggydrager.
    Ondanks het gewiebel vind ik het een fijne oplossing zo'n drager!

18. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik heb een buggy mee van steco op mijn moederfiets en een gewone simpele buggy van de prenatal. Werkt prima hier en scheelt enorm :D
    Ik heb ook fietstassen erop.

19. Vrouwenmantel82

Vrouwenmantel82 Actief lid

11 dec 2011
    428
    0
    0
    Verzorgende ig van beroep
    Bij den bosch
    Hier een buggydrager van steco met een maclaren volo buggy. Dat was de lichtste die we konden vinden. Bovendien beste koop consumentenbond test.

20. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hier een Topmark buggy met steco buggydrager voor meer dan 7 kilo omdat onze topmark net iets zwaarder is.
    bandje goed aantrekken en evt. nog een extra spin erom.
    Blijft goed zitten.

Idd zitje voorop, buggy mee en fietstassen.
    Voor straks gaan we voor een fietskar. En fietsstoeltje achterop.

Deel Deze Pagina