Nou, wij mochten hem bij Transavia wél 3x meenemen tot aan de trap van het vliegtuig zelfs! Dus aan Transavia ligt het niet.... Wel waren wij ook bij de eerste keer vliegen de adapters kwijt geraakt, dus konden we de zitting er niet meer in klikken... Hebben we daar een buggy gehuurd en hier nieuwe adapters gehaald die er vanaf nu dus altijd uit gehaald worden in zo'n situaties!
Op sommige vliegvelden hebben ze een soort vliegveldbuggy's die je van na de controle kunt lenen tot aan de gate. Ik weet niet of die er op schiphol ook zijn, dan kun je wel je eigen kinderwagen mee en dat is wel zo prettig omdat je kindje nog vrij jong is. Ik neem D. altijd in de draagzak mee op het vliegveld, dit gaat goed en we hebben al zo'n 10x gevlogen.
En dan krijg je niets, omdat je had kunnen weten dat buggy's een vliegtuiglaadruim vaak niet gaaf overleven...
Een vriendin van mij heeft toch echt haar buggy volledig terugbetaald gekregen van de verzkering hoor!
Hier ook een vriendin die het wel kreeg.. Ligt aan je reisverzekering en of je je bagage meeverzekerd hebt.. En het gaat om relatief kleine bedragen bij paraplu buggy's dat de verzekering hier niet echt moeilijk om doet. Is niet de moeite van het verhalen waard bij luchtvaardmaatschappij. Ik betaal dik voor een ticket zou van de gekken zijn dat ik er dus ik jou optiek al vanuit moet gaan dat het stuk retour komt.. Oke met koffers wordt aardig gesmeten, maar met kleine en fragiele bagage wordt wel iets zachtaardiger omgegaan hoor!
Ik ben in maart naar Tenerife geweest met mijn Bugaboo! We mochten tot aan het vliegtuig aan toe met deze wagen. Bij het boarden ingeklapt en in een reis zak gedaan. Deze zak beschermd de wagen prima. Deze kan je huren via marktplaats. Ik vond het juist heerlijk dat we de bugaboo mee hadden op vakantie, ivm met de wandelingen. Volgens mij vlogen we met Transavia.
Bugaboo moet je inchecken. Paraplu buggy gaat mee tot gate. Wij hebben Fleur in draagzak gehad, Meike in de buggy en lopend. xxxxxxxx
Wij hadden idd bugaboo in transsporttas, zo bleef ie super netjes. Nu verhuur ik de tas voor lage prijs, dan hebben mensen er tenminste iets aan en hoeven ze er niet zoveel voor te betalen. xxxxxx
Afgelopen Mei nog gevlogen met de Quinny Zapp Xtra, we vlogen met ArkeFly, geen problemen. Bestaat wel uit 2 delen dan, maar je moet gewoon doen alsof je neus bloedt en bij de balie om 2 stickers vragen; eentje die je om het frame plakt en eentje voor de zitting.