Buggy mee op wintersport?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by anna123, Jan 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    Hi !
    Over 3 weken gaan wij op wintersport en ik vraag me af of ik de buggy of de kinderwagen mee moet gaan nemen...
    Het liefst neem ik de buggy mee want pfoe wat moet er veel mee in de auto! Heb de koelstra buggy en volgens mij kun je de zwenkwieltjes voor wel vastzetten... O en ik neem ook een slee mee en ons kindje kan al wel lopen (1,5)
    Wat zouden jullie doen?!
    Thanks !!!

2. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Ik zou geen buggy of kinderwagen meenemen denk ik. Ligt eraan waar je gaat, waar wij altijd gaan zijn de straten ijzig of besneeuwd, daar kom je met een buggy niet echt goed doorheen. En ga je echt wandelen, dan zou ik in ieder geval de kinderwagen meenemen voor het comfort van je kind.

3. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    Nee we gaan niet echt uren wandelen ofzo..
    T zou wel fijn zijn als die enorme wandelwagen niet mee hoeft zeg..!

4. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Waarom denk je de buggy nodig te hebben? Als je een slee hebt met rugsteun en een dikke deken is dat toch ook goed? Toen het hier vorig jaar zo sneeuwde heb ik mijn dochter met een sjaal vastgezet aan de rugsteun en ze zat op/onder een fleecedeken, was heerlijk warm en hartstikke handig.

5. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    Tja.. Ik dacht als we even naar t dorpje gaan is t misschien handig om een buggy bij ons te hebben..

6. XoXo

XoXo Niet meer actief

Wij waren blij dat we een buggy bij ons hadden. (kinderwagen paste niet in de auto :p) Hou er rekening mee dat er op de piste genoeg sneeuw ligt voor de slee, maar de stoepen zijn vaak sneeuwvrij gemaakt. Dus voor een wandelingetje in het dal of naar de supermarkt, was de buggy reuze handig.

7. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Ik zou eerder kijken naar een slee met rugsteun.
    Wij nemen de buggy niet mee op wintersport, maar onze dochter is ook al iets ouder, 2,2 jaar.

Share This Page