Buggy met 1 hand in- en uitklapbaar, welke?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Mama2011, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama2011

Mama2011 Lid

12 mrt 2012
    5
    0
    0
    Onze zoon wordt bijna 1 jaar en wij zijn nu op zoek naar een goede, lichte maar stevige (het is een groot kind ;)) buggy.

Nu las ik laatst ergens bij een webshop iets over een buggy die je met 1 hand kan inklappen, ben alleen vergeten welke buggy dat was. Weet iemand welke?

Of kan je eigenlijk elke buggy wel makkelijk met 1 hand in- en uitklappen. Iemand tips/ervaringen?

2. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Wij hebben en 1 van Topmark, gekocht bij Babydump voor 39 euro, deze kun je met 1 hand (+ 1 voet) wel inklappen.. Tis een lichte buggy, met gemak met 1 hand/arm te tillen zeg maar.

Maar het is geen lekkere "lange afstands wandelbuggy", wij hebben hem voor als we met de auto weggaan (bijv voor kort shoppen haha) en geen zin hebben om voor dat kleine poosje de wandelwagen mee te zeulen..

3. Mama2011

Mama2011 Lid

12 mrt 2012
    5
    0
    0
    Wij zoeken er eentje waarmee het wel lekker wat langere afstanden lopen is. Voor het winkelen gebruiken wij gewoon de wandelwagen (wonen in het centrum).

Wij willen hem eigenlijk vooral gebruiken i.c.m. de fiets. Bijvoorbeeld naar het bos fietsen en dan daar een stuk lopen.

4. Vrouwenmantel82

Vrouwenmantel82 Actief lid

11 dec 2011
    428
    0
    0
    Verzorgende ig van beroep
    Bij den bosch
    Ik heb een maclaren volo (die bij prenatal te leen zijn voor in de winkel te gebruiken). Super licht (4 kilo) met 1 hand en 1 voet in te klappen, want moet mijn zoontje nog op de arm houden. En gaat goed mee op de fiets. Ik ben superblij met mijn keuze. Let er wel op, heeft maar 1 stand,maar mijn zoontje slaapt er prima in.
    Mijn zoontje is nu 82 cm en heeft nog veel ruimte om te groeien in de buggy.

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    95% van de buggy's kun je met 1 hand inklappen omdat het meeste voetenwerk is.
    Ik heb zelf een Nuna Pepp en die kun je ook met 1 hand inklappen, is wel wat meer handelingen maar vind ik net wat luxer en confortabeler als een standaard paraplu buggy. Loopt heerlijk op elke ondergrond en door de duwstang ook met 1 hand te duwen.
    Op de fiets mee te nemen en het handige daarvan is dat hij achter de fiets hangt ipv aan de zijkant wat meer stabiliteit aan de fiets geeft.

6. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Mac Laren Quest - marktplaats 40 euro

Ik heb de buggy nu ruim 1 jaar en het bevalt heel goed.
    - makkelijk mee te nemen op de fiets
    - verstelbare rugleuning in meerdere standen
    - regenhoes gaat er makkelijk op/af
    - rijdt fijn, zwenkwielen goed

- ik mis wel een rem

7. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Mij is verteld dat het officieel niet eens mag ivm de veiligheid. ik heb een koelstra simba en die kan niet met 1 hand...

8. Amy32

Amy32 Bekend lid

28 jun 2010
    700
    76
    28
    Hier ook een Maclaren Quest, wil geen ander meer. wel iets duurder dan de meeste, maar iedere cent waard

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Die kun je makkelijk met 1 hand inklappen. Met 1 voet alle pedalen en met 1 hand duw je hem naar voren.

10. Ingrid789

Ingrid789 Actief lid

1 jan 2011
    301
    0
    16
    NULL
    Amersfoort
    Bedoel je de Maxicosi Noa? Gisteren gezien bij Prenatal en die is inderdaad met 1 hand in te klappen.

Deel Deze Pagina