Schoentjes

Discussie in 'Verzorging' gestart door Duveldraakje22, 19 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie avond!

Ik zoek voor mijn dochtertje van 9,5 maand schoentjes, niet omdat ze al kan lopen,maar meer zodat ze geen koude voetjes heeft als ze op de fiets zit. Nu heb ik van die elastische slofjes, maar aangezien ze het erg leuk vind om deze uit te trekken/trappen is dat niet echt een optie meer.
    Ik ben dus eigenlijk op zoek naar iets wat met klittenband of veters gewoon goed om dr voetjes heen zit.
    Nu kan ik voldoende schoentjes vinden, maar het begint allemaal bij maat 18 en mijn dochtertje heeft maat 16 (misschien zelfs kleiner). Ze is maar een tenger ding, 67 cm en 7450 gram. Ze zit nu qua kleding op maat 68 en sommige dingetjes 74 (maar dat is dan echt met omslaan enzo).

Mijn vraag is dus eigenlijk, waar kan ik (betaalbare) schoentjes vinden?

Liefs,
    DD

2. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    we hadden zo een overal jasje met voeten dicht. probeer warme zachte mini laarsjes bij babywalz.

3. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
  4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

bij zoon bleven alleen aapies model sneakers goed zitten, de rest ging uit met bewegen/trok hij uit. Bij dochter had ik model allstars van de wibra en die bleven ook goed zitten door de veters. ik had toen de aapies nog niet ontdekt. Sloksloffen waren bij beide kinderen geen succes die trokken ze zelf uit. En veel schoentjes/ slofjes waren ook veel te wijd voor ze.

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier aapies leren laarsjes gehad, waren echt ideaal en gaan niet makkelijk uit.

Deel Deze Pagina