hallo dames ff me hart luchten hoor ben zo boos! vorige week had ik eindelijk me ledikant na 13 weken levertijd... maar nu nog me commode! 2 weken geleden werd er gezegt dat die over 2 weken klaar was... dus vandaag ik bellen naar baby & tienerstore " mevrouw uw ledikant is over 2 weken klaar " @#$%^*&*&! hoezo levertijd van 12 weken dus ik nog beleeft blijven... ben al 35 weken zwanger wat als me kindje eerder komt? dan heb ik dankzij jullie geen commode met die idiote overschreden levertijd... krijg je terug als antwoord dat je een commode kan lenen.... allemaal extra werk maarja krijg dus donderdag een leen commode... en kan dan over 3 weken weer alles over gaan pakken in me eigen commode... lekker handig ik ga echt nooit! meer bij hun wat bestellen wat een *** zaak
Mijn kast, commode en ledikant komt van de prenatal. Deze werden 4 weken te laat geleverd, en de levertijd zou sowieso al 12 weken zijn. In totaal dus 16 weken. Ondertussen was ik 30 weken zwanger toen het kamertje kwam. Ik heb van de prenatal 20% van het aankoopbedrag aan cadeaubonnen gekregen, doordat ze te laat waren met leveren. Had gevraagt om een kleine compensatie, en kreeg een compensatie van 275 euro! Nou dat was zeker het wachten waard Dus mijn tip....vraag sowieso om een compensatie!
oh dat vind ik wel een goed id... als ze de volgende x bellen of als ik ze weer is moet bellen dan vraag ik er wel naar.. word er zo moe van het is echt alleen maar stressen of die commode op tijd is
Nou precies, dit is toch van de zotte? Waarom vinden mensen levertijden van 3 maanden (DRIE maanden!) normaal? Ik doe er niet aan mee hoor...
hier was de levertijd van het kamertje 10 weken en alles was netjes op tijd. wel was een commode stuk maar ze kwamen meteen de volgende dag een nieuwe brengen. heb besteld bij van asten in tilburg. wat ik daar weer schandalig vond is dat je het laat bezorgen ipv ophalen en der ene hoop geld voor neerteld en ze het niet eens voor me naar boven tilde terwijl dit wel beloofd was. stond ik dan 30 weken zwanger en woonde 3 hoog zonder lift, manlief werken tot 11 uur savonds tja wat dan. gelukkig had ik toen erg lieve buren. (ben ondertussen verhuist) ik zal als ik jou was zeker om een compensatie vragen en al is het maar een tegoedbon ofzo van een paar euro. gewoon uit een blijkvan klantvriendelijkheid. zal me niet laten afschepen met een leencommode. succes en ja 20 weken zwangerschap als je besteld is toch heell normaal lijkt me maar goed blijkbaa moet je volgens sommoge bedrijven al bestellen zodra je een positieve test hebt weet je zeker dat het optijd is
Ik lees heel veel problemen met die winkel! Ook dat complete kamers uit stellingen vallen en niet meer leverbaar zijn. Zeer slechte winkel, zeker Rotterdam. Ik hoop dat je commode ooit nog komt! En zou idd een compensatie vragen voor alle stress en gedoe.
en laat ik nou net bij rotterdam geweest zijn :x bah ik ga echt nooit meer daarheen! ik heb al op hun site gekeken of je ergens kan klagen ofzo maar er staan alleen dingen van hoe geweldig hun service is... mooi niet dus...
je bent je geld immers nooit eerder kwijt.. Je bent gek als je een aanbetaling doet.. Als ze daar al mee op de proppen komen.. volgende winkel .... NOOIT AANBETALEN! Grote aankopen doe ik sowieso niet via internet als je vooraf al moet betalen.. Wij hebben voor ( in mijn ogen) flink kapitaal bij babydump besteld.. maar die hebben nog geen ene cent van ons..
@Annemarie, groot gelijk! wij doen ook nooit een aanbetaling! Heel veel mensen denken dat je hiertoe verplicht bent, maar dit is absoluut niet zo.
Tsja; sorry hoor, maar dan had je maar iets moet kopen dat op voorraad was! Hier met 28 weken babykamer aangeschaft en met 30 weken alles binnen! Niet al die superstores hebben een levertijd van langer dan 3 maanden hoor! En ik heb geen rooie cent aanbetaald; gewoon gepind bij aflevering!
ik moet ook nog de commode betalen... maar ze krijgen het geld niet eerder dan dat ik me commode heb en ik had niet veel keus met babykamers omdat ik alleen maar plek heb voor een ledikant en commode
Ik heb ook alleen een ledikantje en commode los genomen hoor! Ik zou ergens anders kijken voor dezelfde commode en deze afzeggen. Bel anders eens met babypark!
Bij Babydump heel goede ervaring: keurig optijd werd er gebeld of het een probleem was of het een week eerder kon, nou ja natuurlijk kon dat. Zou half oktober komen en kwam nu begin oktober. Goed toch!
Sorry maar slaat echt nergens op! Je wilt toch een kamer die je mooi vind en niet 1 die toevallig op voorraad is! Een winkelier moet ervoor zorgen dat als zij een kamer aanbied zij deze in een redelijk normale tijd moeten leveren. En aanbetalen.. nooit doen!
Helemaal mee eens! Je zou gewoon je kamertje van keuze ALTIJD binnen een bepaalde termijn moeten krijgen (wat mij betreft max een paar weken) maar je gaat toch je keuze niet aanpassen op voorraad of niet? Ik begin er niet aan, maar ik vind dat dit soort dingen echt wel binnen het redelijke moeten blijven hoor, je hetbt immers gewoon een echte deadline...
Volgens mij moet je er altijd rekening mee houden dat een levertijd uit kan lopen...gewoon op tijd bestellen dus, heb je ook geen stress!
Ohw gelukkig! Wij hebben ook het hele boeltje bij de Babydump besteld (Veenendaal) en vroeg me al af hoe het daar zit met de levertijden. We zouden het in week 20 (midden mei) geleverd krijgen dus ik ben benieuwd...