Mijn zoontje is 3.5 maand en heeft sinds een kleine week bij iedere voeding wel ontlasting/diaree. Hij krijgt borstvoeding en had dit eerder nooit zo veel. Hij drinkt verder wel goed en is vrolijk. Beetje verkouden maar geen aparte dingen. Moet ik me zorgen maken of is het gewoon een periode?
Hoi! Weet je zeker dat het diaree is? Want wanneer je borstvoeding geeft is de ontlasting vaak heel dun. Dat is heel normaal. Totdat mijn zoontje meer vaste voeding ging eten is het eigenlijk altijd dun geweest. Wanneer je zoontje verder goed drinkt en voldoende plasluiers heeft en vrolijk is, zou ik me geen zorgen maken. Groetjes Mariska
Dat klinkt als heel normaal. Zo lang je kindje voldoende groeit is er echt niets aan de hand. Met borstvoeding kan het zo zijn dat je kindje enkele dagen (soms wel tien) niet poept en soms na elke voeding. Ik zou me er geen zorgen over maken. Groetjes Mariska
Hier nog steeds geen vast ritme qua poepen. Soms 1x per 2 dagen en dan tot de nek toe eronder. Meestal dagelijks en soms ook een paar keer per dag. Zolang het niet waterig is en de luier uitloopt, kun je er van uitgaan dat het normaal is.