Wie heeft een lodger bunker?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by pink150, Jul 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pink150

pink150 Actief lid

Oct 21, 2008
    203
    0
    0
    Hi meiden!

Zoals aan de titel al te lezen is, wie heeft er een lodger bunker?
    Het zit namelijk zo.
    Wij hebben een quinny zapp & koelstra simba maar voor beide hebben we geen voetenzak!

Wel hebben we een bugaboo met alles erop en aan.

Maar nu wil het voordoen dat we met het mooie weer vaker savonds even weg gaan en dan vinden we het soms te koud voor ons kleine meisje.

De bunker is best duur, maar is hij het wel waard?
    Mijn man vind dat ik een beetje aan het doorslaan ben in het kopen van spullen voor ons kleine meisje,..ik zeg dan weer op mijn beurt dat de bunker in alle 3 de wagens past.
    Maar voor die meiden die hem hebben, kunnen jullie de voordelen of nadelen noemen?
    ALvast bedankt!
    Liefs pink...

2. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb een lodger bunker en ik vind het een super ding. Ik had hem al toen ik zwanger was en heb hem van begin af aan gebruikt. Hij is dikker dan een normale winterjas en ik gebruikte hem als jas/deken. Mijn dochter is in oktober geboren en ik ging altijd tussen de middag wandelen, maar mijn dochtertje was altijd rond 12.00 uur moe. Ik legde de lodger in de bak, haar erop zonder jasje en de flapjes opengeslagen, als ik wegging dan de flappen dicht, mutsje op en een dekentje erover. Dan kon ze lekker doorpitten.

Nu is jouw dochter al wat ouder, maar als voetenzak is hij ook heerlijk.

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

De lodger is onze voetenzak voor de bugaboo en is perfect bij koud weer. Nu gebruiken we hem niet.

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik vind het echt een heerlijke voetenzak. we heben er 3 en deze was op de wintersport ronduit het warmste zelf op een 2000 meter hoogte was het warm genoeg

5. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Mij lijkt hij ideaal voor de winter maar toch niet voor een iets frissere zomeravond?? Is een katoenen dekentje of een warm vestje dan niet voldoende?

6. theangels

theangels Bekend lid

Jul 20, 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Hier ook helemaal fan maar inderdaad wel pas als het herfst/winter is. Die dingen zijn echt heel warm het is hele dikke fleece dus voor een frisse zomeravond lijkt het mij een beetje too much.

7. Arja

Arja Bekend lid

Nov 2, 2008
    951
    0
    0
    Perfect voor het hele jaar door. In de reiswieg gebruikte ik hem al en later ook in de wandelwagen. Een jasje is niet nodig; een vestje is voldoende. Toen ze echt nog lag in de wagen deed ik de bunker helemaal over haar hoofd en trok de koordjes aan. Toen leek ze net zo'n russisch poppetje. Later toen ze ging zitten in de winter heb ik die los gelaten en een mutsje en sjaal om gedaan. In het voorjaar deed ik haar handjes ook naar buiten, dus toen zat de bunker een soort van onder haar okseltjes. Nu in de zomer heb ik de binnenkant van de bunker als een soort schapevachtje in haar wandelwagen zitten waar ze dus boven op zit. Heerlijk tegen het zweten en het staat ook leuk. In de herfst en voorjaar alleen de buitenkant gebruikt en in de winter binnen en buitenkant tegelijk gebruikt.

8. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,065
    1
    0
    Hollandia
    Wij hebben ook de bunker (en de Zapp) en ik vind hem ideaal :D Zeker in de winter issie echt heerlijk warm! Voordelen; warm, je kan je kindje helemaal inpakken, je kan de voering eruit halen als het minder koud is. Nadeel; Hij zakt wat weg in de Zapp. Je kan hem op MP vast goedkoper vinden ;)

9. Codi

Codi Lid

Aug 4, 2008
    25
    0
    0
    Noord Holland
    Hoi

Ik heb ook de lodger bunker het is echt een geweldige voetenzak vooral in de winter is ie zo lekker warm, alleen in de zomer heb je er niets aan.
    Het is het geld 100% waard!

Xx

10. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    ik heb m ook!! en ben er zooooo blij mee. idd nu veeeeel te warm in de zomer. maar verder is het zoooooon lekker ding!!! geen geklungel met jas aan en uit, ze liggen heerlijk warm in dat ding! heb er geen seconde spijt van gehad!!

liefs Muis

11. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

je kan dan beter de universele voetenzak van prenetal kopen, al moet ik er nu niet aan denken mijn kind savonds in een voetenzak te stoppen, straks in sept met wat koude dagen op de eilanden misschien.
    maar als je iets voor de zomer wilt zou ik eerder voor de voetenzak van prenetal gaan, 30 euro , niet extreem dik (al vond ik hem in de winter warm zat)

Share This Page