Ik heb zo eens zitten kijken voor labels voor op Finn zn spulletjes voor als hij straks naar het KDV gaat. Ik heb twee sites gevonden www.goedgemerkt.nl en www.labelfriend.nl Ik vroeg me af of er nog ander zijn. Waar je bijvoorbeeld minder stuks kan bestellen EN welke hebben jullie en bevalt dit?? bedankt!
www.babygoodies.com , daar heb ik ze besteld, maar ook per 50.... ik heb ze in de naaitrommeltje gelegd en die komen gewoon nog jaren van pas. Dus dat het er zo veel zijn, maakt niet uit wat mij betreft.
Hier ook goedgemerkt. Bevalt prima. En die 50 stuks komen vanzelf wel op. Meerdere flesjes, kolfflesjes, in schriftjes, op de trommeltjes.... En gelukkig zijn ze niet zo super duur (althans, dat vind ik)
wij hebben ze ook van goed gemerkt. En het aantal is denk ik inderdaad snel op. En anders hebben we voor een langere tijd stickers en labels genoeg.
Hoi, Ik heb ze van Label & Co.- ontwerp je eigen merk! labelstickers, stickers, labels Ben heel tevreden over de plaklabels, maar totaal niet over de strijklabels.
Hier ook goedgemerkt. Stickers blijven prima zitten in de vaatwasser. Nu na een jaar laten ze los, maar ach....
Handig topic, even een vraag, waar gebruiken jullie de labels allemaal op/in als je kindje naar kdv gaat? Wat is handig om te bestellen, strijk en plak labels of alleen plaklabels?
Ik wil ze dus allebei bestellen... voor Finn gaat er ook een slaapzakje mee naar het KDV en zijn knuffel... en als ik die dan toch heb zet ik er ook 1 in zn jas enzo... en dan op zn flesje denk ik....
@Binnabinna...die had ik ook gezien...die hoef je niet te strijken. Blijft dat goed zitten dan? En is het niet heel hard...dat je hem aan de buitenkant uit ziet steken?