Ik heb zo'n heerlijk kind:D, en jullie..?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mroos, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mroos

mroos Niet meer actief

Mijn zoon werd vanochtend om half 9 wakker. Na een half uur vrolijk te hebben gespeeld ging hij richting zijn kamer en zwaaide, dit betekent dat hij naar bed wil. Ik weet dan dat hij niet gaat slapen maar hij vindt het soms gewoon heerlijk om lekker in zijn kamertje te spelen. Hij pakte een boekje en wilde het ledikant ingetild worden.

Na een kwartier hoor ik door de babyfoon; 'bááma', dus ik denk hij is het zat en strek mijn handen uit om hem er uit te halen, schudt hij heftig nee, geeft zijn boekje en wijst een ander boekje aan.. Ik moest even het boekje omruilen:p

Wat hebben jullie kinderen vandaag al voor leuks gedaan..?

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hahaha grappig zeg, denk je dat ie weer naar je toe wil, nee hoor...mamma moet boekje ruilen.

Echt leuk :D

Mijn zoontje is een beetje ziekig (bijwerking BMR prik), dus echt vrolijk is ie niet
    Maar anders is het ook een heerlijk kind hoor.
    Komt geregeld even bij mij, dan wil hij op mijn voet zitten en moet ik mn been omhoog doen. Vind ie zo leuk.

Of ik moet wegrennen en dan kruipt ie vliegensvlug naar me toe om vervolgens tussen mn benen door te kruipen.

Dat soort spelletjes zijn nu helemaal in trek hier.

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik zet dochterlief altijd naast me s morgens met ontbijten.

Dan ben ik ondertussen ook even hier.

Vanmorgen liet ik haar nog even spelen ze had net haar fles op denk ze heeft nog geen trek in haar boterham.

Wat schetst mijn verbazing ze trekt de kinderstoel richting mij van mama zitten;) Dus snel boterham klaar gemaakt en zitten.

Ze hoefde hem indaad niet maar wilde wel lekker naast mama zitten.

Ze kreeg als lief gebaar een chocolade koekje dan moet je haar nu dus zien onder de chocolade haha,. grappig gezicht;)

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ons ventje lag me vanmorgen weer heerlijk charmant aan te kijken toen ik hem kwam kriebelen in de box. Heerlijk glimlachen met af een toe een schaterlach! Nou... dan begint moeders dag weer goed hoor :D

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    was gisteren...
    had cd met kinderliedjes aan staan en bij het liedje "wij kikkertjes" zingen ze oewakwakwak en daniel ging heerlijk mee zitten kwaken terwijl hij zn olifant aan het bestuderen was:D

6. mroos

mroos Niet meer actief

Heel leuk om te lezen, wat zijn kindjes toch bijzonder hé.

7. Sensea

Sensea Niet meer actief

bij de logo deurtjes open en dicht gedaan toen erom gevraagd werd.
    ( van autotjes) (hij heeft een taalachterstand en een achterstand in taalbegrip) en had dit nog niet eerder gedaan. en zei toen steeds "du dit".

ik smolt ter plekke.

8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Leuk om te lezen.

Dochter is altijd vrolijk 's morgens en staat in d'r bedje te wachten. Ze zegt dan "pak uit" (slaapzak) en wil dan wel uit bed.
    Maar vandaag niet. Ik vroeg: "kom je uit bed?"
    "Neeeee!"
    Ik zei "nou dan blijf je lekker liggen". Waarop ze giechelend zich lekker tegen d'r knuffel aan nestelde. Wat ze wil, hihi.
    Later nog eens gevraagd of ze eruit wilde, "nee joh!" kreeg ik te horen hahaha.

Later die ochtend heeft ze wel een half uur naar buiten zitten kijken naar "oraje gaafauto" (ze zijn hier bezig met kabels aanbrengen in de straat en ze vind t machtig interressant!)

9. eefje85

eefje85 Bekend lid

28 dec 2009
    592
    4
    18
    Ben ook weer helemaal verliefd op m´n kleine mannetje! Als hij wakker wordt, ligt hij heerlijk te brabbelen in bed: bababa en nanana. Wanneer ik hem eruit haal, en lekker met hem knuffel, stopt hij zijn speentje in mijn mond. Zó lief!

10. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Mijn zoontje gaf vanochtend zijn vriendinnetje (dochter van mijn vriendin) een hele dikke pakkert toen zij naar huis gingen. Zo lief om 2 van die dreumesjes elkaar te zien kussen...

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier ook zo'n geweldig lief dreumes meisje (Eva zegt nog steeds tegen iedereen dat Lisa een baby is ;)). Sinds kort heeft Lisa het woord mama helemaal door, dat is op zich al schattig genoeg. Maar in de kinderwagen maakt ze er een grote grap van, als ze mama zegt kijkt ze meteen omhoog of ik al naar haar aan het kijken ben. Het is een kleine boef :). Sinds kort kruipen de dames achter elkaar aan door het huis, Lisa doet dan alsof ze Eva gaat pakken, de grootste lol hebben ze dan, inclusief echt meisjes gegil. Zo schattig, want Lisa is nog maar zo klein maar toch ook al zo groot.

Wat ook zo lief is, is dat Lisa in haar handjes klapt als ze iets wil hebben. Dan wijst ze ernaar en gaat vervolgens klappen. Als je het dan optilt en vraagt: die? Begint ze nog harder te klappen met een grote glimlach, zo lief! (En heel duidelijk ;))

12. adi

adi Niet meer actief

*Smelt*

Lief he?

Ik word ook helemaal gelukkig van die leuke momentjes onderling.

Gister was ik Aldin even naar bed brengen, hoor ik benden Melisa gillen (was uitgegleden en gevallen). Ze bleef maar snikken op de grond, want mama was er niet meteen bij.
    Kom ik beneden, ligt Diyana naast haar met haar hoofd op de schouder van haar zusje.
    Ik kon wel janken van geluk :):):D

13. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik heb ook zo'n heerlijk ventje. Als ik vraag "nils naar bed"? Dan pakt ie zijn knuffel en loopt voor mij aan naar boven. Als hij dan eenmaal in bed ligt met zijn knuffel in de ene arm en de duim in de mond dan zegt ie "daaag" en zwaait naar me. Zo lief.

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb weer een bergje rotte blaadjes naast me liggen.. die krijg ik van hem vers uit de tuin geplukt :D

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Adi, dat is inderdaad zó schattig! Eva troost Lisa ook vaak gelukkig, wel fijn als ze lief zijn voor elkaar, dat is hier meestal wel.

Nog iets liefs wat Lisa doet: zodra ze een labeltje ziet (maakt niet uit waarvan),pakt ze het met haar rechterhand en gaat dan met haar linkerhand duimen, zo schattig!

16. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Julia heeft vandaag (met papa) 'boemen' gekocht voor mama :D Erg lief!!

Ohja, en ze heeft mama heel hard geslagen :$ Ook heel lief :)

17. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi

Hahahaha;)

18. diddi

diddi Bekend lid

1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag is mijn werkdag en mijn dochter werd wakker met een bigsmile.
    Ik haar uit bed gehaald en even met haar op de bank gaan zitten. Zegt ze heel hard: mama en krijg ik een dikke knuffel. Dat gebeurde nog drie keer!!! Mijn werkdag had niet beter kunnen beginnen!

19. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Leuk al die verhalen :p

Esmay kroop vandaag regelmatig op haar knietjes achter haar loopwagentje, duwt dat ding dan ook kei hard de drempel over en kruipt er gewoon vrolijk achteraan! ( terwijl ze wel weet dat ze er achter moet lopen ;) )
    Verder was ze gefocust op haar pinguin, dat is een pinguin waar je tegen aan moet slaan die dan rond gaat draaien, daarvan pakte ze het vinnetje (of hoe noem je dat ding ) en sleepte dat ding mee haha!

En ze vind vogels nu erg interessant, ze zit dan heel geconcentreerd naar buiten te kijken en als ze er weer 1 ziet wordt ze enorm enthousiast, wijst erna en roept: "Voogoo" (gel is denk ik nog te moeilijk ;) ) maar het is zo schattig :)
    Alleen baal ik dat zodra je de camera erbij pakt om het te filmen ze ineens een heel ander focus punt heeft!

Oh en ze riep vandaag tijdens het eten naar papa: "Dikke" :D niet dat hij dik is, en ik weet ook nog niet precies wat ze nu bedoelde maar het kwam er zo leuk uit!

20. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Ik heb ook zo,n heerlijk kind! Meestal vrolijk, eet goed slaapt goed, lacht tegen iedereen en is heel vriendelijk, merk wel dat ze steeds meer een eigen ik begint te krijgen, dus hoofdje schudden als ze iets niet wilt gebeurd wel vaker, en met haar zin niet krijgen een beetje willen doordrammen, maar des al niet te min! Is het een heeeeeeerlijk kind! Die vandaag ook nog eens
    1 jaar is geworden!:D

Deel Deze Pagina