hoi allemaal, Mijn meisje is inmiddels de 9 kilo gepasseerd en zit nog steeds erg graag in haar wipstoel. Nou staat er overal bij dat de wipstoelen tot 9 kilo zijn. het gaat nog goed hoor maar ben bang dat het binnekort afgelopen is. nu heb ik deze stoelen gezien van fisher price: Wipstoel Precious Planet Toddler | Wipstoeltjes | wipstoeltje.com en Fisher-Price `Bentwood Studio Rocker` | Fisher-Price | wipstoeltje.com iemand ervaring met 1 van deze stoelen en of ze de centen waard zijn?
ik heb de voorganger hiervan. en hij word nogsteeds erg veel gebruikt door fynn. echt een leuke stoel.
Ik zou op deze leeftijd geen nieuwe wipstoel meer aanschaffen, als ze straks gaan kruipen, lopen en zelf gaan zitten willen ze er vaak niet meer in. Die 9 kilo is een richtlijn, dat wil niet zeggen dat een kind van 10kg er niet meer in kan.
Fisher-Price: Newborn-To-Toddler Portable Rocker - Baby Bouncers & Carriers - Nursery deze hebben wij
maar het is ook een gewone stoel en als fynn zijn liga krijgt gaat hij zelf in die stoel zitten. en tijdens bamba wil hij ook daarin zitten
Mee eens! Milan heeft tot ong. 15 maanden sporadisch nog in de wipstoel (die officieel tot 9 kg is) gezeten. Hij was toen denk ik al 11 kg, maar het ging nog prima. Daarna heeft 'ie zo'n tafeltje met 2 stoeltjes gekregen en daar zit hij sindsdien op.