Welk nieuw item/product op babygebied is echt een topper dat je hem gewoonweg moet hebben als ouder???? Ben benieuwd dan zet ik het op de verlanglijst!
Niet nieuw, maar niemand zou zonder manduca moeten gaan! Dooky lijkt me zo warm onder de kap, ze raden zowizo aan bij warm weer de kap naar beneden te doen en met die dooky ervoor heb je nog meer warme stilstaande lucht onder de kap? Of valt dat mee? Ik gebruik gewoon parasolletje.
Idd, Manduca of andere SSC en als dooky gebruik ik meestal een gewoon 'doekie' zo'n hele dunne katoenen sjaal bijvoorbeeld. Daar wappert de wind lekker doorheen en het houdt toch de zon tegen.
dooky!! Onze beeb is er nog niet maar ik zweer er nu al bij! bij de eerste een parasolletje gebruik my god wat onhandig!
Inderdaad een dooky! En de wind wappert er gewoon onderdoor En sock ons, sokjes blijven hiermee aan. Voorheen liep ik heel de dag naar sokjes te zoeken en nu niet meer.......
Een Family Fix (of easy base) voor in de auto! Geen geklungel met gordels, maar gewoon de maxi cosi er op klikken en klaar! Echt een superding.
Niet nieuw, maar inderdaad sock-ons (of sokjes van Bambino, die blijven zonder ook zitten ) en easybase. Ik heb zelf een 'doekie' gemaakt voor de kinderwagen, één die helemaal tot de onderkant van de kinderwagenbak. (De kap naar beneden lijkt me juist met dit weer niet fijn...gaat volgens mij ook vooral over als de wagen stil staat en dan kun je er natuurlijk iets anders boven zetten of hem in de schaduw zetten ofzo.)
idd de sock-ons super uitvinding! en verder zou ik zeggen een domo zitzak. vormt lekker naar t lichaam je kan er een wipper van maken met een onderstel. makkelijk te wassen. en je kan hem tot 30kg gebruiken als gewone zitzak!
Juist wel. Met de kap omhoog blijft de warmte in de kap hangen. Met arm weer moet eigelijk de kap naar beneden en het parasolletje moet er recht boven gezet worden. En niet zoals idereen doet eerst aan de linkse kant als de zon links staat en ga je de hoek om weer naar rechts omdat de zon dan weer rechts staat. Als je hem er echt rechtt boven zet kan de frisse lucht er lekker doorheen. Sommige kinderwagens hebben een zomerkap waarbij je een gedeelte open kunt klapen met gaas erin dan kunn je de kap wel omhoog laten. Ik vind de dooky echt een zinloze uitvinding die zijn doel volledig voorbij schiet.
Easybase en familyfix Diaperchamp Newbornset Stokke Schommelstoel Lodger Newborn wikkeldoek Dr Brownflessen
Stokje Tripp Trapp Newborn set, ideaal! Snoozebaby wikkeldoek, heerlijk zacht en ook voor in Maxi Cosi geschikt Maxi Cosi Family Fix of Easybase Sangenic hygiëne plus luier emmer Tommee Tippee Close to Nature flessen (als je flesvoeding geeft of wanneer je overstapt van borst naar fles)
Ik lees hier allemaal dingen die ik echt niet mis of gemist heb... Behalve dan de draagdoek, die had ik niet willen missen.
Nou ik vindt er echt goede dingen tussen zitten. Voor de tweede heb je al veel van de eerste en weet je ook minder goed wat te vragen voor de tweede. Dus dan zijn dit leuke tips. Bij de eerste koos ik misschien voor andere dingen omdat ik deze dan te duur vond en de andere eventueel praktischer. Kwam zelf nog Sophie de Giraf tegen, lijkt me toch wel leuk speeltje al vindt ik 17 euro wel duur. Maar kan het op verlanglijstje zetten.